Jump to content

FlatOut2

KalleR
 Share

Recommended Posts

Nej jag har inte testat det. Men jag sa bara att det är dåligt att dom gör en Burnout kopia..

Och förresten varför ska du bli så pass agressiv när man säger något om spelet?

Öhmm.. *Förbereder ett tal*

Du kallade spelet "Burnout Kopia" och du har inte testat spelet

så hur vet du att det är en "Burnout Kopia" ?

Jag tror nog inte det här spelet blir så populärt, dom gör ett street race spel

som det finns hur många som helst av, sen förstör dom det med Starforce.

Bleuh! Säger jag bara.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Öhmm.. *Förbereder ett tal*

Du kallade spelet "Burnout Kopia" och du har inte testat spelet

så hur vet du att det är en "Burnout Kopia" ?

Jag tror nog inte det här spelet blir så populärt, dom gör ett street race spel

som det finns hur många som helst av, sen förstör dom det med Starforce.

Bleuh! Säger jag bara.

Antagligen för att jag har tittat på screenshots / ingame filmer? Nöjd?

KalleR, jag är ej känslig.. Där emot är du överkänslig mot kritik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antagligen för att jag har tittat på screenshots / ingame filmer? Nöjd?

KalleR, jag är ej känslig.. Där emot är du överkänslig mot kritik.

Nej, jag är bra på att ta kritik. Varför skulle jag äns ta det som kritik när det handlar om ett spel jag inte har nåt med att göra? Allt jag säger är att det är onödigt att bedömma glassen innan man smakat den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag är bra på att ta kritik. Varför skulle jag äns ta det som kritik när det handlar om ett spel jag inte har nåt med att göra? Allt jag säger är att det är onödigt att bedömma glassen innan man smakat den.

Haho, jag skulle knappast smaka en glass med likmaskar på,

Nåja sluta gå OFFTOPIC nu, kortsagt började jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är... starforce? *Sätter på mig en dumstrut*

Anti Copying Malware som någon kallade det i en blogg (och sen blev hotad med stämning och FBI).

Ett värdelöst kopieringsskydd som installerar grejer utan att fråga, ger alla program massor av rättigheter (som hjälper för virus och liknande) och brukar göra så att dvd-brännare inte längre kan bränna i full hastighet.

Läs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anti Copying Malware som någon kallade det i en blogg (och sen blev hotad med stämning och FBI).

Ett värdelöst kopieringsskydd som installerar grejer utan att fråga, ger alla program massor av rättigheter (som hjälper för virus och liknande) och brukar göra så att dvd-brännare inte längre kan bränna i full hastighet.

Läs.

Kan det vara sånt skit som förstört min DVD brännare?

När jag inte kan läsa av DVD skivor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är så extremt dåligt att dom gjorde en "Wannabee" kopia av Burnout, dom kunde hålla sig till den gamla stilen på banorna, (Jag vet att det finns några). :P

Man kunde krasha och vurpa och fysiken var så nära verkligheten som möjligt, är det det du kallar Burnout-klon? Jag tror nog mer att utvecklarna ville fylla på med senaste nytt i spelvärden vilket var den nykomna Havokfysiken eller vilken fysik motor dom nu använde. För övrigt så ser jag fram mot Flatout 2 men jag säger som andra, Flatout ska vara ett folkracingspel, inte bränna runt med Ferraris och sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kunde krasha och vurpa och fysiken var så nära verkligheten som möjligt, är det det du kallar Burnout-klon? Jag tror nog mer att utvecklarna ville fylla på med senaste nytt i spelvärden vilket var den nykomna Havokfysiken eller vilken fysik motor dom nu använde. För övrigt så ser jag fram mot Flatout 2 men jag säger som andra, Flatout ska vara ett folkracingspel, inte bränna runt med Ferraris och sånt.

För det första, så är Havok fysiken riktigt gammal.. Samt att det finns inga Ferraris i Burnout det finns endast påhittade bilar.. Tyvärr.

Och om du titta lite mer igenom nya Flatout så finns det även "Racing bilar" eller så kallade "Exotics" i det också.. Så titta lite innan du kommer med fakta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor