Jump to content

FlatOut2

KalleR
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Orka dina meningslösa inlägg, jag försökte inte skoja till det. Men om du tyckte det var kul så bjuder jag på det :D

Orka att du ska vara så dryg hela tiden. Men vi skiter i det nu. :blink:

---

Jag orkar inte googla. Vad är det här för ett spel förutom ett bilspel? Alltså vad för sorts räjsing är det? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1:an är ju asbra, så jag tror detta blir det med.

Men det här med streetrace i flatout, det gillar jag inte.

Flatout är ett "folkrace" spel, och då ska det vara det, inte med 11st görkromade bilar, nej aldrig.

Och ja, detta var min åsikt. :)

Redigerad av FoxtroT
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är så extremt dåligt att dom gjorde en "Wannabee" kopia av Burnout, dom kunde hålla sig till den gamla stilen på banorna, (Jag vet att det finns några). :)

Exakt :blink:

1:an är ju asbra, så jag tror detta blir det med.

Men det här med streetrace i flatout, det gillar jag inte.

Flatout är ett "folkrace" spel, och då ska det vara det, inte med 11st görkromade bilar, nej aldrig.

Säger det samma ''Flatut'' är ett roligt spel i äkta folkrace stil :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är så extremt dåligt att dom gjorde en "Wannabee" kopia av Burnout, dom kunde hålla sig till den gamla stilen på banorna, (Jag vet att det finns några). :)

Har du testat spelet? lite onödigt att göra en bedömning annars. Själv ser jag fram imot lite mer variation och som sagt, finns gott om banor i gamla stilen också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd att dom har förstört spelet med Starforce.

Förstör och förstör. Självklart är det helt onödigt och alla som vill ha det kan få det ändå. Men det har aldrig varit nåt problem för mig.

Jag har hört talas om ettan, men mitt grafikkort klarade inte av det när det släpptes. Nu har jag bättre så jag kanske får prova.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men en grej kan vara jävligt irriternade, när man flyger igenom ruten, liksom ofta man sitter och kör sånna bilar i såna tävlingar utan hjälm eller bälte? ;)

Vist, det var kul med "flyga ut" grejen ibörjan, men nej, man trötnar på den. :D

När man tröttnade på funktionen stängde man av den i options.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du testat spelet? lite onödigt att göra en bedömning annars. Själv ser jag fram imot lite mer variation och som sagt, finns gott om banor i gamla stilen också.

Nej jag har inte testat det. Men jag sa bara att det är dåligt att dom gör en Burnout kopia..

Och förresten varför ska du bli så pass agressiv när man säger något om spelet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor