KalleR Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Uppföljaren till det grymt underskattade och grymt roliga spelet FlatOut har släppts. Någon som testat FO2 än? själv har jag jättehöga förväntningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Något demo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Nope, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Nope, tyvärr. Hemsida till spelet? Screens? Kortfattad info om spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Hemsida till spelet? Screens? Kortfattad info om spelet? Här, trodde alla visste vad flatout var för spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Här, trodde alla visste vad flatout var för spel. Nu var du jätterolig. En stor applåd för komikern KalleR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Nu var du jätterolig. En stor applåd för komikern KalleR. Orka dina meningslösa inlägg, jag försökte inte skoja till det. Men om du tyckte det var kul så bjuder jag på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Orka dina meningslösa inlägg, jag försökte inte skoja till det. Men om du tyckte det var kul så bjuder jag på det Orka att du ska vara så dryg hela tiden. Men vi skiter i det nu. --- Jag orkar inte googla. Vad är det här för ett spel förutom ett bilspel? Alltså vad för sorts räjsing är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Orka att du ska vara så dryg hela tiden. Men vi skiter i det nu. --- Jag orkar inte googla. Vad är det här för ett spel förutom ett bilspel? Alltså vad för sorts räjsing är det? http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/2005/...out/flatout.jpg enough said Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Okejdå. får väl ge dig lite info då Det är ren arkadracing, liknande gamla spelet destruction derbi. Skadefytsiken är helt underbar. bilder: http://www.insidegamer.nl/playstation2/flatout2/screenshots/ Boomer: Din bild är från ettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Okejdå. får väl ge dig lite info då Det är ren arkadracing, liknande gamla spelet destruction derbi. Skadefytsiken är helt underbar. bilder: http://www.insidegamer.nl/playstation2/flatout2/screenshots/ Boomer: Din bild är från ettan Jo, jag vet. Tänkte bara visa vad de var för spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Synd att dom har förstört spelet med Starforce. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Det är så extremt dåligt att dom gjorde en "Wannabee" kopia av Burnout, dom kunde hålla sig till den gamla stilen på banorna, (Jag vet att det finns några). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) 1:an är ju asbra, så jag tror detta blir det med. Men det här med streetrace i flatout, det gillar jag inte. Flatout är ett "folkrace" spel, och då ska det vara det, inte med 11st görkromade bilar, nej aldrig. Och ja, detta var min åsikt. Redigerad 1 juli, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Det är så extremt dåligt att dom gjorde en "Wannabee" kopia av Burnout, dom kunde hålla sig till den gamla stilen på banorna, (Jag vet att det finns några). Exakt 1:an är ju asbra, så jag tror detta blir det med. Men det här med streetrace i flatout, det gillar jag inte. Flatout är ett "folkrace" spel, och då ska det vara det, inte med 11st görkromade bilar, nej aldrig. Säger det samma ''Flatut'' är ett roligt spel i äkta folkrace stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Det är så extremt dåligt att dom gjorde en "Wannabee" kopia av Burnout, dom kunde hålla sig till den gamla stilen på banorna, (Jag vet att det finns några). Har du testat spelet? lite onödigt att göra en bedömning annars. Själv ser jag fram imot lite mer variation och som sagt, finns gott om banor i gamla stilen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Synd att dom har förstört spelet med Starforce. Förstör och förstör. Självklart är det helt onödigt och alla som vill ha det kan få det ändå. Men det har aldrig varit nåt problem för mig. Jag har hört talas om ettan, men mitt grafikkort klarade inte av det när det släpptes. Nu har jag bättre så jag kanske får prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Men en grej kan vara jävligt irriternade, när man flyger igenom ruten, liksom ofta man sitter och kör sånna bilar i såna tävlingar utan hjälm eller bälte? Vist, det var kul med "flyga ut" grejen ibörjan, men nej, man trötnar på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Men en grej kan vara jävligt irriternade, när man flyger igenom ruten, liksom ofta man sitter och kör sånna bilar i såna tävlingar utan hjälm eller bälte? Vist, det var kul med "flyga ut" grejen ibörjan, men nej, man trötnar på den. När man tröttnade på funktionen stängde man av den i options. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Har du testat spelet? lite onödigt att göra en bedömning annars. Själv ser jag fram imot lite mer variation och som sagt, finns gott om banor i gamla stilen också. Nej jag har inte testat det. Men jag sa bara att det är dåligt att dom gör en Burnout kopia.. Och förresten varför ska du bli så pass agressiv när man säger något om spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts