Tangelito Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) Jo det har hänt att min ipod nano funkar inte så bra längre...man kan inte använda knapparna och byta låtar eller så eftersom det har hänt nått fel med knapparna på ipoden...så jag har några frågor: 1. Om jag nu ska lämna in den och jag har garanti...måste jag då betala? 2. Jag försöker få veta om jag har garanti men jag måste skriva in vissa saker i 2 fält och det är: Reparationsnummer - Serialnummer.....Serialnumret vet jag redan men vad är Reparationsnummer och vart hittar jag den? =/ 3. Måste man ha nån slags papper för att skriva på om man ska lämna in sin ipod? 4. Kan man ringa dom så att dom kan komma och hämta min ipod? 5. Hur långt kan det ta tills jag får tillbaka min ipod då? Det va många frågor..men jag skulle bli skit tacksam om nån kunde svara... Redigerad 1 juli, 2006 av Tangelito Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Fråga på ipod.se istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 1 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Fråga på ipod.se istället. Det går inte! Sidan är under konstruktion...och jag måste få min ipod fixat innan jag sticker till england den 18/7 Vad tycker ni ska jag ringa dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Hold? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 1 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Hold? Bra fråga! Nej jag har inte aktiverat hold på den Jag har gjort dom där reset sakerna, du vet dom där 5 stegen..fast dte funakr inte! Så jag måste lämna in den, men hur ska jag göra ringa eller bara gå till en affär och lämna in den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Bra fråga! Nej jag har inte aktiverat hold på den Jag har gjort dom där reset sakerna, du vet dom där 5 stegen..fast dte funakr inte! Så jag måste lämna in den, men hur ska jag göra ringa eller bara gå till en affär och lämna in den? Gjort båda sorternas restore? Går ju att öppna uppdateraren och välja restore så töms all musik och den installeras om helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 1 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Gjort båda sorternas restore? Går ju att öppna uppdateraren och välja restore så töms all musik och den installeras om helt. Jepp har gjort det också...funkar fortfarande inte Asså det måste vara nått fel på knapparna..men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 1 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Vad tycker ni jag ska göra då? Ringa eller lämna in den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Lämna in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Jag skulle ringt först och om de sa att jag skulle lämna in så skulle jag köra på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 1 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Ja OKej tack för svaret! Då ringer jag dom imorron... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts