Panimala Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Inte mig då? Jag ligger en röst efter. Eller hur, din var ju lätt hetast, väldigt fina kontraster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Röstare: RÖSTA ENDAST PÅ: Foo, Patrik eller spajdermän. Och det bestämmer du för att? Bara för du har gjort pollen så kan inte du bestämma vem man får rösta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Och det bestämmer du för att? Bara för du har gjort pollen så kan inte du bestämma vem man får rösta på. Japp Är det något fel med det då? Jag skapade faktisk denna tävling också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Japp Är det något fel med det då? Jag skapade faktisk denna tävling också! WOW! Får jag ta på din snopp?! Och ja, det är fel på det. Och du kan inte göra något åt det. Cry bitch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Oh, diktatur is the shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 WOW! Får jag ta på din snopp?! Och ja, det är fel på det. Och du kan inte göra något åt det. Cry bitch! Yep, jag sitter och gråter nu! :'( Jag är helt knäckt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Yep, jag sitter och gråter nu! :'( Jag är helt knäckt! Wow vad mycket respekt du får nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Wow vad mycket respekt du får nu. Orka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Orka! Men när du gör likadant i skrivbordstråden så är det helt okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Men när du gör likadant i skrivbordstråden så är det helt okej? Det är klart det! Nej men asså seriöst. Bara för att jag gjorde så att vi fick en vinnare lite snabbare så gör jag samma som i skrivbord tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Yep, jag sitter och gråter nu! :'( Jag är helt knäckt! *Sopar bort Martin-123 från axeln* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Det är klart det! Nej men asså seriöst. Bara för att jag gjorde så att vi fick en vinnare lite snabbare så gör jag samma som i skrivbord tråden? Låt folk rösta på vad de vill, annars är det ju vrickat. Du har ju inte sagt något annat från början. Vi får en vinnare till slut ändå, ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Låt folk rösta på vad de vill, annars är det ju vrickat. Du har ju inte sagt något annat från början. Vi får en vinnare till slut ändå, ska du se. Det tog flera dagar att en skulle rösta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 FRÅN OCH MED NU FÅR NI BARA RÖSTA PÅ MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 FRÅN OCH MED NU FÅR NI BARA RÖSTA PÅ MIG! Tyvärr, din grusväg är inte tillräckligt tilltalande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Röstar på spajdermän. Extremt vacker bild. Redigerad 5 juli, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Tyvärr, din grusväg är inte tillräckligt tilltalande. Men jag har inget annat att ta kort på hemma hos mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Kommre det nån fototävling del.2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Kommre det nån fototävling del.2? Gör en du, ingen var ju speciellt förtjust i Martin-123s diktatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Patrik behöver bara en vote till för att vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts