Matteus Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Spajdermän får det bli! En väldigt vacker bild måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Spajderman får min röst. Härlig kännsla i bilden, hade kunnat beskäras för att bli ännu bättre. Till våra mästerfotografer: Patrik: Synd att du inte fick skärpa på hela krypet, hade du fått det hade rösten varit given. Inte helt lätt när flugfan rör på sig hela tiden. Iaf, vi har beställt lite saker så man kan komma ännu närmare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Spajderman får min röst. Härlig kännsla i bilden, hade kunnat beskäras för att bli ännu bättre. Till våra mästerfotografer: Foo: Din bild borde vara lugn och harmonisk, men på nått sätt är den inte det. Ögonen far runt och man hittar inte nåt att vila dem på i bilden (trots det korta skärpedjupet). Anagligen för att det är för mkt kontraster i bakgruden. Mja, men om man inte får Photoshoppa "delar" av fotot och ändra mättnaden så går det ju inte att få god kontrast på bloman och lägre på bakgrunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Spindeln får min vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Herr. Dumbom får min röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) När jag ser Mr.Dumboms bild tänker jag bara på julen. Redigerad 1 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 När jag ser Mr.Dumboms bild tänker jag bara på julen. Nu när du säger det så --- Nullar, kan inte bestämma mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Sjukt snygg bild spajder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Vote: Patrik Helt otrolig bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Spajdermän, sjukt snygg bild! Sjukt.. Att jag fortfarande är vaken, trodde jag skulle slockna redan för en timme sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Delad 1a med oscarw_89 då Redigerad 2 juli, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Delad 1a med oscarw_89 då Haha Jag är ledsen, ditt foto är inte särskilt originellt, och är för litet och har för dålig kvalitet. Redigerad 2 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Haha Jag är ledsen, ditt foto är inte särskilt originellt, och är för litet och har för dålig kvalitet. Jag vet, min kamera suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) Annar att jag e lite sen men ifall ni vill titta så.. min bild Redigerad 3 juli, 2006 av Puslakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Annar att jag e lite sen men ifall ni vill titta så.. *bild* Den var fin, men posta fotografier i fotografi-tråden i fortsättningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Röstare: RÖSTA ENDAST PÅ: Foo, Patrik eller spajdermän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Vote: Spam_Snuten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Röstare: RÖSTA ENDAST PÅ: Foo, Patrik eller spajdermän. Inte mig då? Jag ligger en röst efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Inte mig då? Jag ligger en röst efter. Hejar på dig Redigerad 4 juli, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts