Martin-123 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) 1a. Patrik - 3 poäng Delad 2a. Foo och spajdermän - 2 poäng 3a. Mr.Dumbom - 1 poäng 1.Martin-123 2.VaXXoR 3.Patrik 4.Spam_Snuten 5.The_Dude 6.Mr.Dumbom 7.Kalan 8.spajdermän 9.Xazzi (Diskad) 10.oscarw_89 11.Foo Redigerad 4 juli, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Patrik FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Vansinnigt läckra bilder, måste jag säga. Min röst går till Dumbom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Vägde mellan The Dude och Foo, blev Foo till slut. Redigerad 29 juni, 2006 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Vägde mellan The Dude och Foo, blev Foo till slut. Man får bara lägga till ram, "göra bilden grå" och skriva sitt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Min röst gick till spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 WTF Vote patrick helt klart! hur många megapixel kan det vara på den kameran som användes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Mr.Dumbom FTW!!! Så otroligt snygg bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Min röst gick till spajdermän Man tackar Edit: sj röstar jag på Foo Redigerad 29 juni, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 .spajdermän får min röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2006 Det stod emellan Martin-123, Patrik och Spam Snuten. Hmm. Nej, det får bli Spam Snuten. Otroligt läckra färger på den. Det enda jag stör mig på är dels att den är så liten, och att den fula texten i hörnet är där. Ett plus i kanten för The Dudes söta gräslökar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2006 Klassiska landskapsbilder/vyer går iaf bort direkt. Booooring... zzzz... Då står det mellan Spam-Snuten och Foo. Det får bli Foo. Mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 30 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2006 Alla bilder var jättebra tagna! Men röstade tills slut på Spajdermäns trollska bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2006 Stod mellan Dumbommen och spindeln, den dumma segrade denna gång =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2006 Patrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IamDavej Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Hmm, Patrik eller Foo... Foo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Foo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Spajderman får min röst, svårt val dock. Stod mellan många, Patriks och Foos var också fina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Foo FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Spajderman får min röst. Härlig kännsla i bilden, hade kunnat beskäras för att bli ännu bättre. Till våra mästerfotografer: Patrik: Synd att du inte fick skärpa på hela krypet, hade du fått det hade rösten varit given. Foo: Din bild borde vara lugn och harmonisk, men på nått sätt är den inte det. Ögonen far runt och man hittar inte nåt att vila dem på i bilden (trots det korta skärpedjupet). Anagligen för att det är för mkt kontraster i bakgruden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts