The_KeeperBoy Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Ska gå TIME i karlstad ....Hade 275 poäng å intagningspoängen var 230. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 (redigerad) Fick mitt besked för nån dag sen. Är femte reserv på Estetisk Bild Men har en säker plats på SP Har 160 poäng Redigerad 8 juli, 2006 av virre cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Har bara gått ut 8:an så länge och funderar nu på gymnasieval. Har 295 poäng och vet inte vad jag ska välja. Har funderat på natur, samhäll eller IB. Får hoppas vi får tillräckligt med information i 9:an..... Någon här som går på IB? Har hört att det ska vara väldigt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Har bara gått ut 8:an så länge och funderar nu på gymnasieval. Har 295 poäng och vet inte vad jag ska välja. Har funderat på natur, samhäll eller IB. Får hoppas vi får tillräckligt med information i 9:an..... Någon här som går på IB? Har hört att det ska vara väldigt jobbigt. 295?! Hur många ämnen har du och hur många MVG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 295?! Hur många ämnen har du och hur många MVG? Det känns som om att på vissa skolor är det hur lätt som helst att få MVG. På min skola gav dom inga MVG i åttan för att få en kämpa mera i nian. Kom in på mitt val. Natur. hade 260 p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Fick 11 MVG, 4 VG och 1 G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Kom in på mitt förstaval, natur-natur, 315 poäng. 15 MVG, 2 VG (-1) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Kom in på mitt första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Kom in på mitt förstaval, Natur med internationell inriktning. Kom inte ihåg mina poäng, men fick 8 MVG, 3 G och resten VG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Portalen, here I come. Håller med till 100%!! fast i uddevalla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts