Maxz Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Kom in på Samhälle Ekonomi, hade 245 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Kom in på Samhällsvetenskapliga programmet. Intagningskravet var 130, jag har 170 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Yeeeep kom in i förstahandsvalet st: erics El/datorteknik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jag kom in på Natuvetenskapsprogrammet. Där var lägsta intagningskravet 80 poäng. Hade 305 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Inte på mitt första val john bauer men på it-gymnasiet kom jag in... jag hadde G i allt utom SO(någon korkad lärare tog bort ämnet för mig utan anledning) poäng kommer jag inte ihåg... 100 something something... Redigerad 4 juli, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Jahopp blev riktigt överraskad igår när brevet kom och jag faktiskt kom in . Med andra ord blir det Teknik->Datorteknik för mig =) . (ja jag skämtade lite ) Intagningen var visst 135 poäng så 225 räckte gått och väl. Redigerad 4 juli, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Inte på mitt första val john bauer men på it-gymnasiet kom jag in... jag hadde G i allt utom SO(någon korkad lärare tog bort ämnet för mig utan anledning) poäng kommer jag inte ihåg... 100 something something... Linköping? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jag kom in på Natuvetenskapsprogrammet. Där var lägsta intagningskravet 80 poäng. Hade 305 poäng Åh, herre. Hur många MVG:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Åh, herre. Hur många MVG:n? Jag skulle vilja vända på frågan och istället fråga: *Onödig fråga som nu blev bortediterad.. Står ioförsej kvar i Sianas quote där nere, men vafan * Redigerad 4 juli, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jag skulle vilja vända på frågan och istället fråga: Vad har du inte MVG i? Ehm.. nu blev det lite besserwisser-varning här men.. Jag har inte så många MVG:n som man kan tro. Jag har fyra. Kärnämnena och Musik. Sedan har jag två G:n. Men det ska vi inte gå in på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Jag har inte så många MVG:n som man kan tro. Jag har fyra. Kärnämnena och Musik. Sedan har jag två G:n. Men det ska vi inte gå in på... Aj-aj. Nu kände jag att allt blev fel. Jag vände på din fråga (helt utan anledning och jag vet fortfarande inte varför) som var riktad till Estperanto. Och min fråga var också menad till honom.. Ehm.. nu ska jag editera lite, så glömmer vi det här, jag kände att det blev fel ända från början Redigerad 4 juli, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Hoooooraaay ! Fick just brevet och jag kom in på linjen jag sökte. El-programmet på Rekarne i Eskilstuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Appropå det här men MVGn och gymmnasie shizzle ... Min morsa som är lärare hade två stycken elever (som nu har gått ut nian) som hade MVG i alla ämnen utom i musik, där dem bara hade VG. Tydligen saknade dem den där musikala glimten som man givetvis måste besitta. Gissa hur dem firade? Deras föräldrar ringde sönder läraren som gav dem VG och skällde ut henne. Barnen hade själva gråtigt i ett antal dagar över detta VGt, fyfan för sådanna människor. Visserligen är det ju ganska uppenbart att dessa flickor inte har något liv utanför skolan eftersom dem har MVG i matte, fysik, kemi, biologi, teknik, idrott, svenska, engelska, B språk. C språk, slöjd. hemkunskap etc etc, jag säger bara tack gode gud för VGt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Så jävla fel av föräldrarna att ringa och klaga då! De kan ju knappast påverka det? Är tjejerna tvillingar förresten, eller är det 2 familjer det handlar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Yeah jag kom in på El-linjen på Österäng gymnasiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jag hade VG i Musik,Svenska, Hkk (hatar det som fan) och Slöjd. Resten är MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jag hade VG i Musik,Svenska, Hkk (hatar det som fan) och Slöjd. Resten är MVG Skillat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Allstå, ni sommer väljer ECIT eller något, ni kommer allstå hålla på med en dator tills ni går i pension. Skönt, eller? Sökte förra året till ECIT, men valde Barn & Fritid istället, och nu till tvåan har jag valt Fritid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Allstå, ni sommer väljer ECIT eller något, ni kommer allstå hålla på med en dator tills ni går i pension. Skönt, eller? Sökte förra året till ECIT, men valde Barn & Fritid istället, och nu till tvåan har jag valt Fritid. "EC-IT är ett gymnasieprogram som grundas på ny teknik. Programmet är emellertid inte en renodlad datorutbildning. Många av kurserna är teknikorienterade, men långt ifrån alla handlar enbart om användandet av datorer." Men, mycket dator blir det. Och ja, det känns oerhört skönt. Det är mitt intresse, så det är klart det gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Har fått reda på att jag är reserv nummer 17 till Specialutfromade programmet guldsmed på Dackeskolan i Mjölby, också det enda jag sökt till då jag var en tråkig person, korkad och inte intresserad av nåt annat då jag sökte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts