tommy killer Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Menar ni era poäng som ni fick i skolan asså... grundskolan? Högstadiet? De menar deras slutpoäng i grundskolan o brevet för gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Menar ni era poäng som ni fick i skolan asså... grundskolan? Högstadiet? Dom poäng man fick under sina sista två år i grundskolan, d.v.s högstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) ^******* Oj jag hade helt fel, förlåt för att jag finns Redigerad 29 juni, 2006 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Gargh ni gör mig nervösa :'( Jag har inte fått mitt brev änn, men jag får det förmodligen idag eller efter helgen. Jag tror nog att jag kom in på det jag sökte till så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2006 Nu är jag jetteglad Fick precis veta att en av mina allra tajtaste tjej-kompis har valt om och kommer därför gå i samma skola, linje och klass som mig Det känns verkligen bra. Hon var den personen som jag sörjde mest över att inte kunna träffa så mycket i framtiden. Men det blev det ändring på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Ja det gjorde jag! Hade 200 poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Ja! Hade 220 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Japp, jag kom in på det jag sökte till. Linje: Interaktiv Media Gymnasium: Bergs Gymnasium Hollywood, here i come! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 HOYAHHH jag kom in på Elprogrammet. Hade bara 165 poäng inget att skryta om precis men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) Sitter på landet nu med skitseg modemuppkoppling och kollade just om jag kommit in på gymnasieintagningen.se. Kommer att gå på Kärrtorp, Naturvetenskap - Inr matematik & datavetenskap. Gräsen låg på 250, medianen på 265. Hade 275 poäng Redigerad 1 juli, 2006 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Ja, jag kom in. Var ganska säker på det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Fan va duktiga nu är då om ni har över 200 Poäng . Fan asså... *Klappar*. Själv har jag typ 175 och ska börja Nian. Jag hade 14 ämnen. Vet inte om det är bra men aja. Jag hoppas kunna ha över 200 när jag slutar 9an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Den där Gymnasieintagningen.se fungerar ju inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Sökte in på Trafikflygarutbildningen hos SPU - Svensk Pilot Utbildning AB och är skitglad , har gått den utbildningen nu sedan en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Sökte in på Trafikflygarutbildningen hos SPU - Svensk Pilot Utbildning AB och är skitglad , har gått den utbildningen nu sedan en månad. Grattis, det måste vara ganska svårt att komma in, eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Ska man få ett brev? Här där jag bor är det ingen som fått nått brev, det är ju bara kolla på gymnasieintagning.se. 250 fick jag. Intagningsgräns där jag ska gå: 180. GÖööööööööööööööö Är det någon mer som ska gå sam ekonomi på bromma gymnasium? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Jadå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Ska man få ett brev? Här där jag bor är det ingen som fått nått brev, det är ju bara kolla på gymnasieintagning.se. 250 fick jag. Intagningsgräns där jag ska gå: 180. GÖööööööööööööööö Är det någon mer som ska gå sam ekonomi på bromma gymnasium? Kan man bara kolla där om man bor i Sthml? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Fan va duktiga nu är då om ni har över 200 Poäng . Fan asså... *Klappar*. Själv har jag typ 175 och ska börja Nian. Jag hade 14 ämnen. Vet inte om det är bra men aja. Jag hoppas kunna ha över 200 när jag slutar 9an. En del lärare drar sig för att sätta MVG på dig om det inte är solklart, för att de vill att du ska kämpa lite mer. I nian så brukar man därför få några fler MVGn än man kanske är beredd på. Jag vet inte om jag skrev det, fick ett brev. Gränsen hade höjts till 225 poäng, men med mina 255 var det en enkel match. Portalen, here I come. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 245 poäng räckte gott och väl enligt Sunnerboskolan. 185 var minimum för att få komma in. Nu är jag glad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts