Kebab Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Japp. Nu har det slutgilitiga brevet glidit ner i brevlådan och in i våra hem. Kom ni in på det ni sökte? Själv gjorde jag det verkligen. Har hela tiden vetat att jag skulle komma in, eftersom så få har sökt till den skolan jag tänker gå på. Intagningspoängen hade sjunkit ytterliggare sedan det preliminära beskedet. Nu låg den på 145 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jag kom inte helt oväntat in. Den lägsta poängen på preliminära var 30 och då hade jag 170. Sedan nu på definitiva så hade det höjts till 125 och jag hade höjt mig till 190. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Japp. Nu har det slutgilitiga brevet glidit ner i brevlådan och in i våra hem. Kom ni in på det ni sökte? Själv gjorde jag det verkligen. Har hela tiden vetat att jag skulle komma in, eftersom så få har sökt till den skolan jag tänker gå på. Intagningspoängen hade sjunkit ytterliggare sedan det preliminära beskedet. Nu låg den på 145 poäng I Breflådan? Jag har inte fått nått, men jag fuckade up min ansökan lite granna så jag kanske får hoppa över... Hur gör man om man inte vill in på sitt första val men gärna andravalet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Intagningspoängen hade sjunkit ytterliggare sedan det preliminära beskedet. Nu låg den på 145 poäng Mitt programs intatgningspoäng låg på 50, jag hade 210. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Vi har fortfarande inte fått reda på det än, Skit system. men tror inte jag kommer in på mitt första val, men är rätt säker på att jag kommer in på andravalet ialf ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jag har nyligen gått färdigt sommarskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Hade 165 poäng... Sökte på SP, och nä, jag kom inte in. Så jag ska gå IV ett år och läsa upp betygen. (Så lågt pga mobbing! :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Hade 165 poäng... Sökte på SP, och nä, jag kom inte in. Så jag ska gå IV ett år och läsa upp betygen. (Så lågt pga mobbing! :'( ) Mobbing is fucked up. Jag hade runt 130 poäng. Kommer troligtvis också hamna på IV. På det IV i Ödeshög. Det IV ska dom Kanske flytta ner till skolan jag gick på förut. På den skolan var jag mobbad. Urk, pust och stön. Hur kan dom göra såhär mot mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Hade 165 poäng... Sökte på SP, och nä, jag kom inte in. Så jag ska gå IV ett år och läsa upp betygen. (Så lågt pga mobbing! :'( ) Inte för att vara otrevlig mot en landsman, men... HUR KAN MOBBING PÅVERKA DINA BETYG? Jag var asmobbad på högstadiet, men kom in på NV (lägsta var 210 poäng). Sen "Kom du in på SKOLAN du sökte till"? Va fan? Varför ska alla jävlar hålla på att söka skolor låååångt bort? Var en massa slödder som gjorde det i min gamla högstadieklass. Deras orsaker var lite fjantiga... "Aaa, men jag ville flytta ut från föräldrarna" och "Nä, men den skolan ligger på andra sidan gatan från ett disco". Jaja, nog med mitt klagande... Ska dock få er att må ännu en smula sämre: FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDEEHEENTEEEEEN, FY FAN VAD JAG ÄR BÄST! Åååå, vad gjorde ni då vi tog studenten, vad gjorde ni när vi tog studenten, VÄNTADE TRE ÅR TILL! Vad gjorde ni när vi andra söp, andra söp, jo, söp heeeela veckan For the record, this is one of my less serios posts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Inte för att vara otrevlig mot en landsman, men... HUR KAN MOBBING PÅVERKA DINA BETYG? Jag var asmobbad på högstadiet, men kom in på NV (lägsta var 210 poäng). Sen "Kom du in på SKOLAN du sökte till"? Va fan? Varför ska alla jävlar hålla på att söka skolor låååångt bort? Var en massa slödder som gjorde det i min gamla högstadieklass. Deras orsaker var lite fjantiga... "Aaa, men jag ville flytta ut från föräldrarna" och "Nä, men den skolan ligger på andra sidan gatan från ett disco". Jaja, nog med mitt klagande... Ska dock få er att må ännu en smula sämre: FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDEEHEENTEEEEEN, FY FAN VAD JAG ÄR BÄST! Åååå, vad gjorde ni då vi tog studenten, vad gjorde ni när vi tog studenten, VÄNTADE TRE ÅR TILL! Vad gjorde ni när vi andra söp, andra söp, jo, söp heeeela veckan For the record, this is one of my less serios posts! ååh duktig du är, sötis.. Redigerad 29 juni, 2006 av PlusFourtyFour Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) I Breflådan? Jawohl. Jag fick mitt idag. edit:nu lurade jag dig allt! he he he h..suck. Redigerad 29 juni, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jawohl. Jag fick mitt idag. Mm, du är sugen va? Sugen på att knarka också? @T: Jag kom in, stayin' alive, stayin' alive. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Måste bara fråga en sak. Jag är en kille som vill gärna hålla på med IT i framtiden men bör jag egentligen satsa på ett IT gymnasium? Tillex. Om jag hamnar i ett IT gymnasium med Teknik och sen kanske jag vill fortsätta i Universitetet... men nu så råkar Universitet kräva Naturvetenskap för att komma in! men mitt gymnasium hade inte de.... tänk så händer nåt sånt? Så borde man typ inte satsa på ett gymnasium med alla grundämnen... och SEN satsa på ett IT universitet? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jag har ej fått än men är ganska säker på att jag kommer in, btw vad var det för skryt med 265? Hade typ 225 eller något, och med tanke på hur lite jag ansträngt mig i skolan så e jag nöjd med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jag tror det, fick hem en lapp om en visning i skolan. Typ en "informations-träff", så jag måste väl ha kommit in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Måste bara fråga en sak. Jag är en kille som vill gärna hålla på med IT i framtiden men bör jag egentligen satsa på ett IT gymnasium? Tillex. Om jag hamnar i ett IT gymnasium med Teknik och sen kanske jag vill fortsätta i Universitetet... men nu så råkar Universitet kräva Naturvetenskap för att komma in! men mitt gymnasium hade inte de.... tänk så händer nåt sånt? Så borde man typ inte satsa på ett gymnasium med alla grundämnen... och SEN satsa på ett IT universitet? eller? Det finns, åtminstånde i Linköping, ett ITgymnasium (friskola) där man kan läsa både natur och samhäll samtidigt som man läser IT. Kanske där du bor också? @Qouad: Jag kände bara att jag var..tvungen att hävda mig..jag..ehm..alla andra skrev ju sina poäng och så..jag..ehm..editerar bort det nu. Mm, du är sugen va? Sugen på att knarka också? Hahahhhaaa Redigerad 29 juni, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Har ej fått något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 120 poäng låg kravet på att man minst skulle ha för att komma in på min sökta skola och linje, då den preliminära intagningsblanketten schwoosade hem innan lovet. Att jag kommit in är inte bekräftat än. Å andra sidan tror jag att jag sitter säkert. Angående att mobbing inte påverkar ens studieresultat: Så sant, så sant. Sålänge man är lika manlig och tuff som darkjak fixar man biffen. En riktig supermänniska krävs för sådana stordåd. En man, alltså. Vi dödliga pussies kan förvisso låta meningslösa känslor styra våra liv. Aldrig i livet att så sker för darkjak. Han är macho. Kvinnornas hjälte. Allas hjälte, till och med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Jag har inte fått något förbannat brev. Men jag kom in på min preliminära ansökan. Minst var 210 och jag hade då 240. Nu har jag väl upp emot 275. Redigerad 29 juni, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Menar ni era poäng som ni fick i skolan asså... grundskolan? Högstadiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts