IceMigge Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) xxx Redigerad 20 januari, 2008 av IceMigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) Tjenare, nytt namn dock har jag hängt här förut ett tag och itne skrivit så mycket. Aja till problemet. Dum som jag är gjorde jag ingen backup av filerna som jag har moddat och SA vägrar starta nu.. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=29268 Länken till backup filerna i den tråden funkar ej (kanske bara för mig?). Hur som helst skulle jag bli sjukt tacksam om någon ville lägga upp filerna eller skicka de till mig. Dessa filer behöver jag: - carcols.dat - carmods.dat - handling.cfg - vehicles.ide Om någon skulle kunna skicka dessa filer över MSN eller liknande skulle jag vara sjukt tacksam. Min MSN är; .com Har addat dig. Redigerad 29 maj, 2008 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts