fido vercetti Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Finns Hardware stors? Jag kollade på en sida och där stod det att vissa melee vapen går att hitta i hardware stores runt om i liberty city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Inte vad jag märkt, klarat spelet och jag har inte sett någon hardware store. antar att du menar dom som finns i Vice City som säljer hammare och skruvmejslar osv:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 29 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Inte vad jag märkt, klarat spelet och jag har inte sett någon hardware store. antar att du menar dom som finns i Vice City som säljer hammare och skruvmejslar osv:P Aaa va nog det Vet du förresten var man får motorsåg? å yxa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Aaa va nog det Vet du förresten var man får motorsåg? å yxa? Det jag vet är att man hittar en yxa bakom brandstationen i portland mellan gatan och huset. För motorsågen måste du ta på dig en kläddsel som jag inte kommer ihåg vad den heter men det är snickarbyxor och en vit mask, lite halvläskig mördare ser han ut som då. Sen masåte åka till en båt i Proland Doocks och göra Slasher Tv igen där kan du ta en motorsåg från dom. Eller nån som her ett bättre förslag? PS: När du har klarat Slasher TV två gånger effer orginal uppdraget får du en COX Maskot (Kyckling Dräkt) //tonkow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zappis Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Det jag vet är att man hittar en yxa bakom brandstationen i portland mellan gatan och huset. För motorsågen måste du ta på dig en kläddsel som jag inte kommer ihåg vad den heter men det är snickarbyxor och en vit mask, lite halvläskig mördare ser han ut som då. Sen masåte åka till en båt i Proland Doocks och göra Slasher Tv igen där kan du ta en motorsåg från dom. Eller nån som her ett bättre förslag? PS: När du har klarat Slasher TV två gånger effer orginal uppdraget får du en COX Maskot (Kyckling Dräkt) //tonkow Men en motor såg finn även vid det däe slakteriet eller vad det är där man gör ett av dom typ första uppdragen när man ska mörda en fet kille han ställer sig under en såg sen sätter man på sågen men han springer i väg men då får man en yxa utanför det huset finns en motorsåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 2 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Tack för svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zappis Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Varsågod för mitt svar men hittade du motorsågen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 3 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Varsågod för mitt svar men hittade du motorsågen ? Aaa då den var inte svår att hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts