nexus Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Kan någon lägga upp ett par savegames som har kommit förbi träningen för jag kan int spara det e något konstigt Edit: Nu fick jag det att funka... Redigerad 29 juni, 2006 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Sök på spelet på www.gamefaqs.com . Redigerad 29 juni, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Klarar du inte träningen ska du nog inte spela alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Det finns ett True Crime-forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Klarar du inte träningen ska du nog inte spela alls. Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Klarar du inte träningen ska du nog inte spela alls. Hade också problem med träningen. En av de fem svåraste, komiskt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 3 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Jag klarade av träningen utan problem men save filerna raderas varge gång jag slutade spela så jag måsta göra träningen hela tiden ;D ... Men jag fick det att funka till slut, så säg int att jag int klarar av träningen:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts