kebabkurt Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) När man lägger in videos/filmer på sin ipod ska man kunna ha ljud, eller? Om det går, hur gör man? Edit: jag fuckade upp allt förut men nu kom jag på hur man gör, LÅS! å släng! Redigerad 29 juni, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Kan du inte berätta hur man gör först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 2 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Kan du inte berätta hur man gör först? Ska jag berätta hur man gör, eller vad menar du? aja, kör en snabbis: man högerklickar bara på filmfilen i iTunes och trycker på "Konvertera markering för iPod" o sen kopplar man in den fina iPoden o sen har man den på iPoden. På iPoden alltså. Äääeddit: Mpeg filer verkar förlora sitt ljud när man konverterar dom. Redigerad 2 juli, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Ska jag berätta hur man gör, eller vad menar du? aja, kör en snabbis: man högerklickar bara på filmfilen i iTunes och trycker på "Konvertera markering för iPod" o sen kopplar man in den fina iPoden o sen har man den på iPoden. På iPoden alltså. Äääeddit: Mpeg filer verkar förlora sitt ljud när man konverterar dom. Videora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 2 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Videora. Woot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Woot? http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/ Skulle jag gissa på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 2 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/ Skulle jag gissa på Åfan, visste jag inte om, tankar dirr. Göö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Åfan, visste jag inte om, tankar dirr. Göö Google är bra att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts