vicecity Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) När jag till exempel åker bil så hörs inte ljudet från motorn... men radion funkar:S när ja tex svarar i telefon hör man inte vad CJ säger eller den som ringer:S aa ungefär så är det men massa mer.. man kan höra andras motorljud å så vad kan va felet? snälla behöver hjälp.. köpte SA ida till dator fast har de till playstation;) MVH Jimmie:) Redigerad 28 juni, 2006 av vicecity Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Snälla sök! :'( Men för att lösa ditt problem, 1. Öppna "kör". 2. Skriv dxdiag i skrivfältet. 3. Vänta tills dxdiag har sammlat information om systemet. (Den lilla mätaren längst ner i hörnet) 3. Välj ljud1 & ljud 2. 4. Under DriectX ser du hur du kan byta från enkel acceleration till t.ex ingen acceleration. Det är nu du måste pröva dig fram för jag vet verkligen inte vad som är rätt (På min dator funkar det med både full och ingen). Men komihåg att du måste göra likadant på både ljud1 som ljud 2, annars skiter det sig totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts