Daniel Vercetti Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Tjena, jag är på 2 ön nu och så läste jag om en manchez att man var tvungen att göra uppdrag för att få i portland? Vart får jag uppdragen ( har klarat ett cross race uppdrag om det är nåt followup ) hur många är det , kan jag göra dom trots att jag har så mkt rivaler i portland? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Tjena, jag är på 2 ön nu och så läste jag om en manchez att man var tvungen att göra uppdrag för att få i portland? Vart får jag uppdragen ( har klarat ett cross race uppdrag om det är nåt followup ) hur många är det , kan jag göra dom trots att jag har så mkt rivaler i portland? Tack på förhand. Jo såhär är det att du ska vara i portland och ta dig till cross banan där (över gräset där färjorna är) sen hittar du förhoppningsvis en cross där på banan och sen klarar du bara av alla "courses" sen får du en manchez! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Ah haha xD kan du hitta en map och ringa in den åt mig ? jag fattar inte har aldrig åkt nån färja eller nåt ska leta ett tag men vore schysst om du kan lägga upp en så länge Är uppdragen svåra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Ah haha xD kan du hitta en map och ringa in den åt mig ? jag fattar inte har aldrig åkt nån färja eller nåt ska leta ett tag men vore schysst om du kan lägga upp en så länge Är uppdragen svåra? Uppdragen är bara racing uppdrag mitt i skogen, där där du hämtar crossen kommer manhezen stå.. vägbesrkving... när kliver av färjan i portland så kolla vänster så ser du massa stängsel säkert så åk runt det till samma ställa fast bakom det sen åker du vidare mot vattnet till gångvägen, svänger vänster på gångvägen, kör en liten bit och sen in i skogen så hittar du den säkert, den står ganska nära gångvägen eller rättare sagt vid en liten stig vid ett träd, ska försöka sicka en map snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Ah haha xD kan du hitta en map och ringa in den åt mig ? jag fattar inte har aldrig åkt nån färja eller nåt ska leta ett tag men vore schysst om du kan lägga upp en så länge Är uppdragen svåra? Om du vet var radiostationen finns så är crossbanan precis bredvid bland alla träden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Den heter väl Sanchez och inte Manchez? Crossen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Den heter väl Sanchez och inte Manchez? Crossen.. Den heter Manchez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 (redigerad) Den heter väl Sanchez och inte Manchez? Crossen.. Det är 2 olika. Redigerad 7 juli, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Det är 2 olika. Jaså? Jag har bara sett till en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Jaså? Jag har bara sett till en. Jag menade... Sanchez är en. Manchez är en annan. Det är 2. Woohoo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Jag menade... Sanchez är en. Manchez är en annan. Det är 2. Woohoo! Förstår, måste ha tänkt helknäppt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Såå, det finns alltså två olika crosscyklar? Ser dom likadan ut eller? Är det bara i LCS som det finns två eller finns det två olika i GTA SA och Vice City också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Såå, det finns alltså två olika crosscyklar? Ser dom likadan ut eller? Är det bara i LCS som det finns två eller finns det två olika i GTA SA och Vice City också eller? Ja Nej Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts