Jojje Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Hai alla. Jag är jäkligt trött på uppdraget "OG Loc" eftersom jag har försökt 3 gånger nu och inte klarat det. Jag suger på att köra motorcykel under skarpa svängar och hög fart. Jag undrade bara om någon kan klara det åt mig? Bifogar ett spar. EDIT: Nevermind, grabbar, jag klarade det. Redigerad 28 juni, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Sök nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tetris Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Hai alla. Jag är jäkligt trött på uppdraget "OG Loc" eftersom jag har försökt 3 gånger nu och inte klarat det. Jag suger på att köra motorcykel under skarpa svängar och hög fart. Jag undrade bara om någon kan klara det åt mig? Bifogar ett spar. EDIT: Nevermind, grabbar, jag klarade det. Gör det lättare för dig, Följ bara efter den där snubben tills han stannar....Sen DÖDAR du han och några till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Gör det lättare för dig, Följ bara efter den där snubben tills han stannar....Sen DÖDAR du han och några till. Precis! Så gjorde jag också... eller OG prickar honom faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts