Ante_freeman Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Som sagt finns det Gta mod installer till Sa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Som sagt finns det Gta mod installer till Sa? Yupp... fast den funkar bara för bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
What would Rambo do? Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 SAMI finns men då behöver du ett SAMI script med men det kan man göra sj om du har alla filer Men efter använd imgTOOL och ta rebuild archive så att det inte blir fel i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 SAMI finns men då behöver du ett SAMI script med men det kan man göra sj om du har alla filer Men efter använd imgTOOL och ta rebuild archive så att det inte blir fel i spelet Länk till nåt auto installer program (det är min kompis som undrar och han är noob på det*inte jag som sa det*) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
What would Rambo do? Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Du kanshe har hört talas om Google? Men här e SAMI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Du kanshe har hört talas om Google? Men här e SAMI Jag brukar använda det när jag letar sj fast min kompis är inte medlem och orkar inte söka för jag spelar Mx vs At Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts