dboy Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Jag fattar inte hur man startar ett mp (multiplayer) grej ?? .... hur gör man? tacksam för svar ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Nu får vi se här. Skriv gärna en beskrivande titel som t.ex. "Multiplayer?" istället för "jag fattar inte". Och vad är det du behöver hjälp på... ps2 eller PC? På PC måste du ladda ner modden "Sa-mp" vilket du laddar ner här På PS2 måste du hitta såkallade multiplayer ikoner. Vilket du hittar en karta på här Välkommen tilll forumet förresten. Redigerad 28 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Modding = PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dboy Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Nu får vi se här. Skriv gärna en beskrivande titel som t.ex. "Multiplayer?" istället för "jag fattar inte". Och vad är det du behöver hjälp på... ps2 eller PC? På PC måste du ladda ner modden "Sa-mp" vilket du laddar ner här På PS2 måste du hitta såkallade multiplayer ikoner. Vilket du hittar en karta på här Välkommen tilll forumet förresten. pc .... okej då ska ja testa de .... jagär itne så bra på toppic titlar .... TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 pc .... okej då ska ja testa de .... jagär itne så bra på toppic titlar .... TACK Kul att hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Nu får vi se här. Skriv gärna en beskrivande titel som t.ex. "Multiplayer?" istället för "jag fattar inte". Och vad är det du behöver hjälp på... ps2 eller PC? På PC måste du ladda ner modden "Sa-mp" vilket du laddar ner här På PS2 måste du hitta såkallade multiplayer ikoner. Vilket du hittar en karta på här Välkommen tilll forumet förresten. Han skrev ju "mp" som beskrivning. Det skulle passa bättre om han skrev tvärtom på titel/beskrivning, men det kvittar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Modding = PC. Går modda till PS2 med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts