50 cent Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Själv tror ja att de kommer om typ ett halvår eller nått sånt, men fan ja har inte PS2 o ja vill spela nuuu!! Men d blir väll att man får vänta o gå o spela hos kompisar de blir väl som på den tiden man längtade efter sa... Redigerad 28 juni, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Själv tror ja att de kommer om typ ett halvår eller nått sånt, men fan ja har inte PS2 o ja vill spela nuuu!! Men d blir väll att man får vänta o gå o spela hos kompisar de blir väl som på den tiden man längtade efter sa... Ingen aning... hoppas det iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Skulle inte tro det, VCS kommer i oktober och både PSP och PS2 är Sonys produkter så de har antagligen avtal med Sony. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Skulle inte tro det, VCS kommer i oktober och både PSP och PS2 är Sonys produkter så de har antagligen avtal med Sony. psp och ps2 är sonys produkter så de har antagligen avtal med sony:S eeh du menar rockstar va? för det e så det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 psp och ps2 är sonys produkter så de har antagligen avtal med sony:S eeh du menar rockstar va? för det e så det är När jag skrev "de" syftade jag på Rockstar North. Och du pratar nog om det förra avtalet, jag har inte sett något pressmeddelande som säger att de har ett kontrakt med Sony(igen) då det förra tog slut efter San Andreas. Men om så inte är fallet, hur vet du då att de har ett avtal säkert? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts