SlewME Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Hur gör man när man varit på Systemet och handlat då? Jag tror lagen gäller att man inte får dricka på allmän plats och minderåriga inte får bära. Det behöver man inte vara einstein för att förstå vad jag menade. Ber om ursäkt om du missuppfattade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Det behöver man inte vara einstein för att förstå vad jag menade. Ber om ursäkt om du missuppfattade. Jag skulle faktiskt uppskatta om du även berättade vad du menade. Om vi kollar på vuxna människor, när får de inte bära en oöppnad flaska/burk på stan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jag skulle faktiskt uppskatta om du även berättade vad du menade. Om vi kollar på vuxna människor, när får de inte bära en oöppnad flaska/burk på stan? Jag menade givetvis att det var olagligt att dricka på allmän plats. Inte att vandra runt med skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Jag menade givetvis att det var olagligt att dricka på allmän plats. Inte att vandra runt med skiten. Ahh ok, då får jag helt enkelt beklaga att jag inte är Einstein men nu fattar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Ahh ok, då får jag helt enkelt beklaga att jag inte är Einstein men nu fattar jag. Ingen fara, beskrev luddigt. Har mycket i huvudet just nu. Försöker skapa en ny avancerad bilduppladdning till communityt samtidigt som jag skriver och kollar lite här. Blir mycket tänkt och snabbt skrivande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Ja, vilke superbäst exempel du kom med. Att jämföra datorspelande med att supa skallen av sig är ju pinsamt. Hade högre förväntningar om dig. Det finns ju faktiskt de som spelar för mkt datorspel att de blir sjuka. Sen om man super skallen av sig får man lära sig den hårda vägen och sätta gränser själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts