Daniel Vercetti Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Okej kolla nu -.- Jag klarade spelet inatt (väldigt lätt trodde det skulle valite längre=( ) och jag har fortfarande inte hittat nåt place som säljer : phyton, special snipern som är auto shot på shotguns. Någon som kan tala om för mig vad jag ska göra för att få tag på dessa vapen ? tack och hej leverpastej EDIT: Och nej jag har kollat i dom 2 ammunation, phil Cassidy's gun shop inga fynd hitils =( måste man göra klart några mini uppdrag ? Redigerad 29 juni, 2006 av Daniel Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Finns det en glock på LCS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Fuska det är väl lättast. Om du nu inte vill leta runt hela staden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Eller så fixar du 50 (om ja minns rätt) hidden packets så får du 357. sen får man väl mer tunga vapen ju fler man fixar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Använder alltid Leone's Suit och någon tung pistol, man är ju mafia. Men det är ju helt oliak vad för vapen man använder, alla funkar lika bra, ta det första bästa liksom, yäää. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Brukar ha tuxedo å python. Bondstyle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 4 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Finns det en glock på LCS? Ja man har en glock17 i lcs istället för colt45 som man haft i alla andra..=3 vc o sa:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zonix Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Mitt favo vapen är Minigun och mina favo kläder är 'Dragon' jumpsuit (Kill bill dräkten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Mitt favo vapen är Minigun och mina favo kläder är 'Dragon' jumpsuit (Kill bill dräkten) Är inte det en dykardräkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Är inte det en dykardräkt? Nja njo.. alltså det ska ju föreställa den dräkten hon har i killbill... för man får den ju när man sprungit runt i parken o slafsat gulingar med katanan MAHAHA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts