The Balla Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Vilket vapen eller kläder föredrar ni som har lcs till ps2? själv älskar jag Goodfella och glock 17 ojoj på nåt sätt har jag alltid älskat "standard" pistolen i gta (colt45) har ni den framme i handen alltid när ni har den eller låssas ha den i byxan? och sedan drar den när den behövs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Kan du lägga upp en bild på goodfella och glocken ? ^_^har inte sett mkt av gta lcs faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Nvm hittade den på en sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Det är j*vligt bra att man kan springa snabbt med stora vapen som t.ex ak,shotgun,minigun m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Detta gillar jag http://upload.hacked.free-bsd.org/V-master/SSA50265.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Detta gillar jag http://upload.hacked.free-bsd.org/V-master/SSA50265.JPG Bond stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Bond stil klart heheh huset i bakgruden har ju blevit fint me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Jag fick mitt spel idag!!! Just nu är jag på 2a ön och har fått rätt mkt kläder, vart får jag den fina vita tuxedon ? ^^. btw hur långt dröjer det innan man kan köpa .375 eller vad den heter, aka magnum eller Phyton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Jag fick mitt spel idag!!! Just nu är jag på 2a ön och har fått rätt mkt kläder, vart får jag den fina vita tuxedon ? ^^. btw hur långt dröjer det innan man kan köpa .375 eller vad den heter, aka magnum eller Phyton You will see... oyeah thats for sure... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Jag är nu på 3:E ön och vill ha min vita tuxedo =( precis kommit dit är det långt kvar innan man får den då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 28 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Jag är nu på 3:E ön och vill ha min vita tuxedo =( precis kommit dit är det långt kvar innan man får den då ? Asså shit... det e ingen tävling du har asså speedat till tredje ön på mindra än en dag!? shit fan ta de lugnt:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Jag är nu på 3:E ön och vill ha min vita tuxedo =( precis kommit dit är det långt kvar innan man får den då ? Du får den i ett uppdrag du ska gå på opera då själv har man ju klarat ut storin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Hehe^^jo jag har lagt märke till att det går väldigt fort att klara spelet, är väl antagligen inte så långt ifrån att ha klarat det . men kan man köpa phyton i shoreside vale?i ammunation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Hehe^^jo jag har lagt märke till att det går väldigt fort att klara spelet, är väl antagligen inte så långt ifrån att ha klarat det . men kan man köpa phyton i shoreside vale?i ammunation? hehe jo går snabbt å e lätt å inte så långt heller jepp man kan köpa pistolen där finns även att hitta på ett ställe va ja vet men kommer för tillfället inte ihåg vart de var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Okej tack så mycket:) btw lite off-topic^^ fixade manchez nyss:P märkte ingen skillnad. iaf, kommer peds åka omkring på dom oxå? så jag vet om jag ska vara rädd om den eller inte vore synd om det bara fanns 1 ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Okej tack så mycket:) btw lite off-topic^^ fixade manchez nyss:P märkte ingen skillnad. iaf, kommer peds åka omkring på dom oxå? så jag vet om jag ska vara rädd om den eller inte vore synd om det bara fanns 1 ex. Lika bra att vara rädd om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Du får den i ett uppdrag du ska gå på opera då själv har man ju klarat ut storin Men var det nödvändigt att säga var det utspelar sig... säg bara ungefär hur många uppdrag han har kvar efter han kommit till 3:e ön eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
V-Master Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Men var det nödvändigt att säga var det utspelar sig... säg bara ungefär hur många uppdrag han har kvar efter han kommit till 3:e ön eller nåt. sorry tänkte aldrig på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Så sant Azore:P. För mig spelar det ingen roll vad han sa han sa ju inte vad uppdraget gick ut på och vad som händer så det är lugnt för min del tack ska lira hela natten lång tills imorrn tror jag Oo fast bara lrva omrking med min magnum! hejs svejs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Men det finns väl ingen ammu-nation på SSV? I gta3 gör det iaf inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts