Jump to content

Billig laptop

darkjak
 Share

Recommended Posts

Hej.

Jag planerar att införskaffa en bärbar dator för att underlätta i mitt "arbete". Datorn ska typ har Håller med till 100%!, och kunna klara Firefox och CS, plus kanske eventuellt några program för att göra hemsidor med.

Det viktigaste är priset. Vet ni vart man kan få tag på en billig bärbar dator (NEJ, jag kommer inte leta i buskarna)?

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du kollat blocket? ska du ladda ner en bärbar dator? :shifty:

Att leta i buskarna innebär från första början att man kollade på svarta marknaden, alltså stulna saker!

Jag är villig att betala minsta tänkbara belopp! Köper dock helst ny dator... Hade en kompis som köpte begagnat. Tuggade igenom fem datorer under de tre år vi kände varandra. Sen fick (i utbyte mot två tusenlappar såklart) han min gamla (som jag använt väldigt lite), och den funkar bra än idag. Litar alltså inte så hemskt mycket på de som säljer datorer beg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att leta i buskarna innebär från första början att man kollade på svarta marknaden, alltså stulna saker!

Jag är villig att betala minsta tänkbara belopp! Köper dock helst ny dator... Hade en kompis som köpte begagnat. Tuggade igenom fem datorer under de tre år vi kände varandra. Sen fick (i utbyte mot två tusenlappar såklart) han min gamla (som jag använt väldigt lite), och den funkar bra än idag. Litar alltså inte så hemskt mycket på de som säljer datorer beg.

Vad jag vet så var iaf jag den första som sa att jag hade hittat nått spel i min buske för nått år sen här på forumet.. :shifty:

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just nu har pc-city en laptop för 4995

inget märkvärdigt, men den är ju inte begagnad och har de grundläggande funktionerna.

www.pccity.se dom har butiker lite överallt i sverige!?

Verkar ju lovande... Dock har jag aldrig hört talas om PC City innan. Tror inte det finns nånstans i närheten av var jag bor!

Här kommer en sak till jag letar efter. Morsan vill ha en digitalkamera som är bra... ska typ vara på över 5 Megapixlar, 5x zoom och så ska den vara snabb, och helst liten... Prisklass: <5000 kronor. Nån som kan hjälpa?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer en sak till jag letar efter. Morsan vill ha en digitalkamera som är bra... ska typ vara på över 5 Megapixlar, 5x zoom och så ska den vara snabb, och helst liten... Prisklass: <5000 kronor. Nån som kan hjälpa?
Om det duger med 3x (digital) zoom så kan jag tipsa om Nikon Coolpix S1, kostar ungefär 3000 kr :P
Länk till kommentar
Dela på andra sidor