tetris Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Hej, om ni spelar sa-mp så kankse ni behöver hjälp med gamemods (scripts) så om ni har några problem så kan jag hjälpa till, komtakta mig bara msn eller något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Detta var väll en ganska onödig tråd. Om någon hadde haft problem skulle de kanske fråga. Men du kan ju göra om tråden till en guide, om du vill. Eller så kan du visa några skripts som du gjort. jag har gjort ett och en grej jag stör mig på e att man inte kan ha med alal fordon. Det skule ju vara väldigt kul om man kunde ha med t.ex. packer (bil-transport-lastbilen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
What would Rambo do? Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Det är bättre att dom frågar det här i tråden så att andra senare med samma problem kan ta lärdom o inte behöver sitta o vara social via MSN med dig XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts