tommy killer Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Ja, vad ger ni för betyg till LCS. Själv ger jag en 5:a. Grafiken kunde vara bättre och fler grejer från SA kunde varit med som att man kan simma m.m. GE BETYG PÅ INTRYCKET SÅ HÄR LÅNGT(TROR INTE ATT NÅGON HAR KLARAT SPELET). Sry för caps lock Redigerad 27 juni, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Kan själv inte ge något betyg ännu då jag tycker jag spelat alldeles för lite, men jag återkommer nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Tommy_killer var inte du kvar på Portland? Lite orättvist att ge betyg när du är kvar på första ön. Jag är på andra ön, men väntar tills jag klarat storyn med att ge betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Tommy_killer var inte du kvar på Portland? Lite orättvist att ge betyg när du är kvar på första ön. Jag är på andra ön, men väntar tills jag klarat storyn med att ge betyg. Jo, men betyg så länge kan man ge. Intrycket på hur lång man har kommit i spelet kan man ge betyg på. Redigerad 27 juni, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Har spelat mitt nya lcs nu, och det e ganska kul en 8. Men offtopic: Det står på en sida att man ska ta en sanchez på crossbanan å klara 10 nivåer för att få en manchez. Men jag kan inte hitta någån sanchez som är parkerad där. Vart finns den parkerad på banan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Balla Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Asså en klar 8:a .. om ni bara tänker på spelet och inte jämför med sanandreas så är det en klar 8.. eller mer;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Hmm.. hade jag haft spelet hade jag gissat på att jag gett den en 7a men tyvärr har webhallen sölat med min post -.- sorry för off-topic ger ett betyg när jag fått mitt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) ÄR NI GALNA!?!??!?!??! man kan ju inte rösta förren man har klarat spelet minst 90 %!!!!!! själv röstade man ju på en 9 ... Redigerad 29 juni, 2006 av tonkow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 ÄR NI GALNA!?!??!?!??! man kan ju inte rösta förren man har klarat spelet minst 90 %!!!!!! själv röstade man ju på en 9 ... Jag tror ingen här är galen, och jag tror heller inte det finns någon gräns då man kan ge spelet ett betyg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Vote 9 + Roligt att vara tillbaka i Liberty city + skön grafik + bra handling + GTA3 känslan - Radiokanalerna är bara skit - För kort Väldigt bra spel mycket mumsigt och roligt och har den rätta känslan som inte SA hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Teo98 Skrivet 8 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2009 En 8 Grafiken är långt ifrån king kong,kunde varit lite större Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts