Cortez Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 30:e Juni... Nej, du behöver inte ha sett föregående filmer. Den här filmen är fristående. Det enda som knyter den till föregångarna storymässigt är att Vin Diesels karaktär är tillbaka i nån enstaka scen. Bra att du berättar en av de större överraskningarna i filmen för de som inte sett den. Tycker själv 2:an är den bästa filmen i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Bra att du berättar en av de större överraskningarna i filmen för de som inte sett den. Tycker själv 2:an är den bästa filmen i serien. Man ser Vin Diesel i trailern. @rabarben: Jag kommer aldrig gilla dig little spammer. Redigerad 28 juni, 2006 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Har sett filmen... Den var ingen höjdare.... Som KalleR säger: American Graffiti.. Eller "Sista natten med gänget" som den heter i Sverige.. När Harrison Ford drar iväg med den becksvarta -55 Chevan.... MUMMA!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Den här filmen är ju sjukt bra ju!! Bättre än tvåan men sämre än ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Man ser Vin Diesel i trailern. @rabarben: Jag kommer aldrig gilla dig little spammer. Hatar er båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Man ser Vin Diesel i trailern. @rabarben: Jag kommer aldrig gilla dig little spammer. Vilken trailer? Den här trailern eller ? http://www.apple.com/trailers/universal/th...ioustokyodrift/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Tokyo Drift är sjukt dålig. 2F2F är lätt den bästa i trilogin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts