Corleone Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Jag rent ut sagt hatar dig. Du är rolig. Sannerligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Jag rent ut sagt hatar dig. Varför? Oj, han skojar om skåningar och du råkar vara en sådan. Men skoja om er, nej, det får man inte. Då blir ni ledsna och springer hem till mamma. Eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Varför? Oj, han skojar om skåningar och du råkar vara en sådan. Men skoja om er, nej, det får man inte. Då blir ni ledsna och springer hem till mamma. Eller vad? Det är inte det. Utan för att han spammar ner hela forumet och han är ironisk i varenda tråd på hela forumet. Sen är han en jävla okka-wannabee också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Det är inte det. Utan för att han spammar ner hela forumet och han är ironisk i varenda tråd på hela forumet. Sen är han en jävla okka-wannabee också. Vad är fel med ironi? Han var lite okka-wannabe förut. Nu verkar det ha lugnat sig och dom flesta inläggen han skriver har verkligen en poäng. Redigerad 27 juni, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Vad är fel med ironi? Han var lite okka-wannabe förut. Nu verkar det ha lugnat sig och dom flesta inläggen han skriver har verkligen en poäng. Tycker inte: >_< Har en mening. Men han blir väl inte varnad för spam. Han är ju en gammal medlem på forumet. Slutspammat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Snälla... Porr för 15årga bilälskare möjligtvis. Eller beror på vad du menar med porr. Denna filmen kan jämföras med hentai, altså 0 upphetsande. Dra inte alla "bilälskare" över en kam. För de flesta har mognat tillräckligt för att bara tycka sånna här filmer är fjantiga. Speciellt jävligt är det när de hänger i en liten japs-6a i en fin gammal mustang och kränger på några töntiga "driftingfälgar". Stackars bil. Som jag sa i förra posten, de flesta riktigt "bilälskare" ratar denna typen av filmer. Kalle rekomenderar filmer som Vanishing Point, Smokey and the Bandit och American Graffiti. Kanske aningen föråldrade, men på den tiden visste man hur man förmedlar kännslan. Jag definierar porr mer så här: Straight to the point, and aint budgin' from the point for two hours! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Jag rent ut sagt hatar dig. --- Bilder från filmen? Jag är ingen jättestor bilfantast så jag kommer säkert tycka om bilarna tror jag... Chilla för fan, han har bara ett lite udda sätt att skriva det han tycker. Läs mellan raderna eller strunta i det helt är mitt tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Chilla för fan, han har bara ett lite udda sätt att skriva det han tycker. Läs mellan raderna eller strunta i det helt är mitt tips. Hur hade det låtigt om killen haft 20 posts och nickat nisse456_cool? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Hur hade det låtigt om killen haft 20 posts och nickat nisse456_cool? Ska jag vara ärlig la jag märke till Corleone först för ett par veckor sen när han började med det här köret och när okka sa att han var ett plagiat. Hyser ingen speciell respekt för medlemmen förutom att han han provocerar folk på ett underhållande sätt. Redigerad 27 juni, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Ska jag vara ärlig la jag märke till Corleone först för ett par veckor sen när han började med det här köret och när okka sa att han var ett plagiat. Hyser ingen speciell respekt för medlemmen förutom att han han provocerar folk på ett underhållande sätt. Ja, det är väll det ända han tillfört forumet nu på sista tiden, verkligen underhållande. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Ja, det är väll det ända han tillfört forumet nu på sista tiden, verkligen underhållande. >_< Ja speciellt när hälften av folket på forumet tror att han är seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Uppsats coming up. Efter att smärtan av några örfilar okka och hans gäng levererat åt mitt håll avtagit, insåg jag med ens min löjeväckande stil. Löjeväckande, ja, rent patetiskt uppförde jag mig. Mina inlägg var inget annat än vedervärdigt strunt och spamm. Men jag kom till en - om man kan kalla det - insikt, som sagt. Jag såg mina brister - bestämde mig för att bättra mitt uppträde. Hädanefter kommer majoriteten av de inlägg jag skriver ha någon slags kontenta. Lagom vis/rolig sådan, förhoppningsvis. Och förbannad vare era själar om ni har missat allt intelligent jag skrivit sedan blodet forsade ifrån min arma hjässa. Och utifall ni fortfarande kan tyda okka-stuk och spamm i mina inlägg, så får ni slå mig, men tänk först. South Park, Michael Moore och någon allmänt känd sinnesjuk intendent på sluten ort är väl det närmsta man kan dra paralleller mellan då det kommer till att ifrågasätta om jag bär på någon form av originalitet eller inte. Läsa mellan raderna är det, och ingenting annat. Mina inlägg omsluter mycket visa/lustiga budskap/meningar, efter vad jag tycker. Ideologiskt sammanfaller de med någon snubbe med motorcykel och mustasch, som en gång i tiden trallade runt i Sydafrika. Humoristiskt är dem säregna, kanske. Jag vet inte. Skrattfaktorn är emellertid inte det viktigaste (så länge ni skrattar med mig, och inte åt mig, som det heter). Redigerad 27 juni, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Verkar suga, som dom andra två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Jag tror jag är den enda i hela världen som inte har sett någon av dessa filmerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Uppsats coming up. Efter att smärtan av några örfilar okka och hans gäng levererat åt mitt håll avtagit, insåg jag med ens min löjeväckande stil. Löjeväckande, ja, rent patetiskt uppförde jag mig. Mina inlägg var inget annat än vedervärdigt strunt och spamm. Men jag kom till en - om man kan kalla det - insikt, som sagt. Jag såg mina brister - bestämde mig för att bättra mitt uppträde. Hädanefter kommer majoriteten av de inlägg jag skriver ha någon slags kontenta. Lagom vis/rolig sådan, förhoppningsvis. Och förbannad vare era själar om ni har missat allt intelligent jag skrivit sedan blodet forsade ifrån min arma hjässa. Och utifall ni fortfarande kan tyda okka-stuk och spamm i mina inlägg, så får ni slå mig, men tänk först. South Park, Michael Moore och någon allmänt känd sinnesjuk intendent på sluten ort är väl det närmsta man kan dra paralleller mellan då det kommer till att ifrågasätta om jag bär på någon form av originalitet eller inte. Läsa mellan raderna är det, och ingenting annat. Mina inlägg omsluter mycket visa/lustiga budskap/meningar, efter vad jag tycker. Ideologiskt sammanfaller de med någon snubbe med motorcykel och mustasch, som en gång i tiden trallade runt i Sydafrika. Humoristiskt är dem säregna, kanske. Jag vet inte. Skrattfaktorn är emellertid inte det viktigaste (så länge ni skrattar med mig, och inte åt mig, som det heter). Låter vettigt. Ska du inte posta "uppsatsen" i nån tråd där folk faktiskt kollar också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Låter vettigt. Ska du inte posta "uppsatsen" i nån tråd där folk faktiskt kollar också? Det kanhända vore klokt. Vardagssnack, perhaps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Det är inte det. Utan för att han spammar ner hela forumet och han är ironisk i varenda tråd på hela forumet. Sen är han en jävla okka-wannabee också. Om det är någon som spammar ner forumet är det du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Om det är någon som spammar ner forumet är det du! Dig har jag aldrig gillat heller... --- När kommer denna film ut på bio alltså? Kan man se filmen om man inte sett ettan och tvåan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Dig har jag aldrig gillat heller... --- När kommer denna film ut på bio alltså? Kan man se filmen om man inte sett ettan och tvåan? 30:e Juni... Nej, du behöver inte ha sett föregående filmer. Den här filmen är fristående. Det enda som knyter den till föregångarna storymässigt är att Vin Diesels karaktär är tillbaka i nån enstaka scen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 30:e Juni... Nej, du behöver inte ha sett föregående filmer. Den här filmen är fristående. Det enda som knyter den till föregångarna storymässigt är att Vin Diesels karaktär är tillbaka i nån enstaka scen. W'at!!!!... fan va nice. Nu måste jag BARA se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts