Conzue Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Hur lägger man in egna Mp3 Låtar i spelet?? det verkar inte vara som i VC där det bara var att lägga in låtarna i en mapp som hete typ Mp3!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Hur lägger man in egna Mp3 Låtar i spelet?? det verkar inte vara som i VC där det bara var att lägga in låtarna i en mapp som hete typ Mp3!? Helt rätt. I GTA san Andreas user files kan du lägga in dina låtar. Sedan startar du spelet, går in på options och gör en "music scan" eller vad det nu heter. Woila! Det hade iof inte skadat att söka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Helt rätt. I GTA san Andreas user files kan du lägga in dina låtar. Sedan startar du spelet, går in på options och gör en "music scan" eller vad det nu heter. Woila! Det hade iof inte skadat att söka... Tackar:D, jag har sökt om en idiot och inte hittat men eftersom jag inte är innne på GTAsajten så mkt så är det inte lätt:P men tackar!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eraser Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Jag har probelem med musiken alltså. Lägger låtarna i rätt mapp och kör sen det där music scan. Detta har funkat hela tiden, men inte nu. När jag lyssnar på user track player så är det bara reklam (Det är mp3 filer jag lägger in) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Conzue: Jag hade då inga problem att finna denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 29 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Azore: humor..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Det står ju i manualen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
UM3X Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Hur lägger man in egna Mp3 Låtar i spelet?? det verkar inte vara som i VC där det bara var att lägga in låtarna i en mapp som hete typ Mp3!? asså man går in på "mina dokument" o sen på "GTA San Andreas User files" sen på "User Tracks". i user tracks mappen e de bara att lägga in dina låtar. OBS!!! man måste ha quicktime av nån anledning.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 (redigerad) Eh... Nä, det måste man inte. Man kan edita det så att det kör på annat system, om man kan dvs, men visst, det är lättare att bara ha Quicktime, men det har man väl ändå, eller? Redigerad 29 juni, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts