Jump to content

Egen Musik

Share

Recommended Posts

Hur lägger man in egna Mp3 Låtar i spelet?? det verkar inte vara som i VC där det bara var att lägga in låtarna i en mapp som hete typ Mp3!?

:)

Helt rätt. I GTA san Andreas user files kan du lägga in dina låtar. Sedan startar du spelet, går in på options och gör en "music scan" eller vad det nu heter. Woila!

Det hade iof inte skadat att söka...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt rätt. I GTA san Andreas user files kan du lägga in dina låtar. Sedan startar du spelet, går in på options och gör en "music scan" eller vad det nu heter. Woila!

Det hade iof inte skadat att söka...

Tackar:D, jag har sökt om en idiot och inte hittat men eftersom jag inte är innne på GTAsajten så mkt så är det inte lätt:P men tackar!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur lägger man in egna Mp3 Låtar i spelet?? det verkar inte vara som i VC där det bara var att lägga in låtarna i en mapp som hete typ Mp3!?

:teehee:

asså man går in på "mina dokument" o sen på "GTA San Andreas User files" sen på "User Tracks". i user tracks mappen e de bara att lägga in dina låtar. OBS!!! man måste ha quicktime av nån anledning....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor