Miike Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Hur ska jag göra om jag har en dvd (i detta fall en match) och jag vill bränna in den på datorn så jag slipper ha dvd i hårddisken för att kolla på den? Nu brukar det ju vara massa alternativ när det gäller dvd skivor och sånt men på denna skiva så ska man bara trycka på "OK" för att kolla på den, det finns inga språkalternativ eller så. Finns det nått program där jag kan sitta och "bränna av" materialet på dvd'n? Snälla förklara tydligt och det för jag är väldigt dålig när det gäller sånna här saker. Jag är väldigt tacksamm för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Hur ska jag göra om jag har en dvd (i detta fall en match) och jag vill bränna in den på datorn så jag slipper ha dvd i hårddisken för att kolla på den? Nu brukar det ju vara massa alternativ när det gäller dvd skivor och sånt men på denna skiva så ska man bara trycka på "OK" för att kolla på den, det finns inga språkalternativ eller så. Finns det nått program där jag kan sitta och "bränna av" materialet på dvd'n? Snälla förklara tydligt och det för jag är väldigt dålig när det gäller sånna här saker. Jag är väldigt tacksamm för svar. DVD Decrypter för att kopiera till datorn. FlaskMPEG för att konvertera till avi, mpeg eller vad du nu vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Tack för svaret R2. Är det bara ladda ner programet och köra? finns det guide och så? Fattade ingenting, stod inte hur man skulle göra eller nått. Redigerad 27 juni, 2006 av Miike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Kvittar väll hur många som har tittat i tråden, vill du att folk ska svara när dom inte vet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Jag har ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Om man läser trådtiteln så borde man ju fatta vad det handlar om. Man lär ju inte gå in här och kolla om man inte vet ett skit om hur man ska kopiera dvd's direkt till datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Om man läser trådtiteln så borde man ju fatta vad det handlar om. Man lär ju inte gå in här och kolla om man inte vet ett skit om hur man ska kopiera dvd's direkt till datorn. Man kan väl läsa i tråden även om inte vet något om detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Jaja, jag ber om ursäkt om jag tog i för mycket. Det är bara det att man ser hur många som varit inne och kollat i tråden utan att skriva nått så blir jag lite irriterad. Sen är jag på ganska dåligt humör pga personliga orsaker men jag ber ändå om ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 No offence, men man kan ju kolla i tråden om man också vill veta svaret, så som jag gjorde nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 No offence, men man kan ju kolla i tråden om man också vill veta svaret, så som jag gjorde nu Då sörjer jag med dig. Vilken DVD decrypter ska man ha om man vill ha en som ser exakt ut som denna? vad behöver man? http://www.dvdshrink.info/dvd-decrypter.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Kör Easy DVD Shrink då. Det är iallfall ett simplare program. Redigerad 27 juni, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Då sörjer jag med dig. Vem var det som startade tråden igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 27 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) Vem var det som startade tråden igentligen? Men jävla idiotfan ta inte allt så jävla seriöst. SKÖJJ! IRONI .. inte sriöst <-- Dumbom, programmet vill inte instaleras, det funkar inte. Redigerad 27 juni, 2006 av Miike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Men jävla idiotfan ta inte allt så jävla seriöst. SKÖJJ! IRONI .. inte sriöst <-- Dumbom, programmet vill inte instaleras, det funkar inte. MAAAIN! Kolla min då!! SKÖJJ! IRONI .. inte seriöst <-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 ACE DVD Backup är ett bra DVD rippnings program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts