kloak-råttan Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 faktist så kommer det inte bli bättre an Gta 3. jag läste i tidningen att spelet är så j*vla stort så att det kommer lagga och hacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Asså om jag har så stora probem med GTA3 så undrar jag hur VC kommer hacka. Asså jag har härkt på vissa spel att ju längre man tittar desto sämre texturer blir det (asså om du tittar rakt ner så e texturerna jätte bra medans om du tittar på vägen lite längre bort så blir det sämre och sämre.) På så sätt blir det ju inte så jobbigt för datorn och det kanske inte hackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Det står också i tidningen att GTA: VC kommer att ha en förbättrad grafikmotor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 16 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 det vet dom ju inte än <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Jag hade då inga promblem med Gta 3 när jag köpte det jag var ba tvungen o ladda hem den XP grejjen !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 16 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 me too Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 16 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2002 Dom kan ju inte gärna släppa ett lika buggigt spel som GTA 3 då lynchar ju folk dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 När jag tittar ner i marken på GTA3 är hastigheten normal men när jag tittar upp så jag ser husen och vägarna börjar det hacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Inte jag utan även om jag tittar ner så hackar det...orkade inte bry mig längre så jag spelar på 800*600*16 med full drawing disstance och det hackar lika mycket (INTE MER) som 640*480. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Det är just det, man orkar inte bry sig till slut. GTA hackar på min AMD Athlon 1533, 384ram med ett nytt Gforce 3 128megs kort!!!!!!!! Skiter i det nu. Hoppas bara att Rockstar lär av sina misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Min flyter perfekt men gta:vice city ska jag köpa til PS2 då hackar det ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Mitt nuvarande grafikkort är på 16 mb, är det nån idé att investera i en 64 mb för det är ju ändå inte säkert att det slutar hacka då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 17 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Alla spel som släpps både till PC och nån konsol är oftast roligare på pc(Patchar Moddar)så det är onödigt att köpa GTA:VC på PS2(om man inte har en sämre dator än vad det kräver förstås) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 faktist så kommer det inte bli bättre an Gta 3. jag läste i tidningen att spelet är så j*vla stort så att det kommer lagga och hacka. det blev visst bättre det borde du veta själv du har ju det nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 det blev visst bättre det borde du veta själv du har ju det nu... men varför dra upp en sån gammal topic för å säga nåt sånt!..skillad om den e nån vecka gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 jag tror det kommer att bli bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 jag tror det kommer att bli bättre... Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 Håller med till 100%! kanske mer systemkrav... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2003 kanske mer systemkrav... och bättre grafik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts