Joe Dirt Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Jag har tänkt, Varför inte starta en tråd för dom som har problem till exempel, "San andreas startar inte!!". Då blir det nog bara bättre och folk hittar bättre om dom söker då och allt! Och jag skulle tycka det skulle sitta fint också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Jag har tänkt, Varför inte starta en tråd för dom som har problem till exempel, "San andreas startar inte!!". Då blir det nog bara bättre och folk hittar bättre om dom söker då och allt! Och jag skulle tycka det skulle sitta fint också! 1. Det finns ju en FAQ för Gta Sa lägst upp.. jag skulle gissa på att Modsen vill att alla med problem skulle vända sig dit? 2. Hur menar du med problem?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts