Cortez Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Jag tycker att GTAIV ska komma ekxliusivt(stavning?) till ps3 Vilken tur det är då att du inte bestämmer då för alla som inte tycker så plus Rockstar N plus Take 2 ocb uppkommande spel efter GTAIV. För då skulle Take 2 gå i konkurs och vi skulle inte se fler GTA-spel överhuvudtaget. De behöver alla inkomster de kan få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Det borde ju egentligen inte spela nån roll, köp det till ps3 eller 360 bäst ni vill. Man måste ju inte köpa ps3 när det är som dyrast, man kan vänta i ett litet tag. Jag vet iaf att jag ska jobba ihop ett nästa sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Det borde ju egentligen inte spela nån roll, köp det till ps3 eller 360 bäst ni vill. Man måste ju inte köpa ps3 när det är som dyrast, man kan vänta i ett litet tag. Jag vet iaf att jag ska jobba ihop ett nästa sommar. Me too Jag hoppas iaf att det inte är så längt mellan 360 och ps3 relesern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Me too Jag hoppas iaf att det inte är så längt mellan 360 och ps3 relesern Menar du IV´s release? Det släpps samtidigt.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Menar du IV´s release? Det släpps samtidigt.! Hehe ok Visste inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Hehe ok Visste inte det Nu ägde du dig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Nu ägde du dig själv Klart jag äger mig. Man kan inte äga en människa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Läser du inte nyheterna på Gtasajten människa? Haha, men nu vet du ju iaf! Huvudsaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Varför? @Spam Snuten haha Tänk om Sony inte har råd o fortsätta tillverka PS4 and so on och Microsoft tar över världen med sitt xbox okej dom kanske inte tar över världen men att dom tar över spelmarkanden dom kanske slår PC (kmr nog inte o hända ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 9 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Tänk om Sony inte har råd o fortsätta tillverka PS4 and so on och Microsoft tar över världen med sitt xbox okej dom kanske inte tar över världen men att dom tar över spelmarkanden dom kanske slår PC (kmr nog inte o hända ) öööööööö skrämmande tanke men fortfarande öööööööö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Men asså Gta Serien har ju först av allt kommit till PC. Men sen så gjorde Sony ett kontract med R* att dom skulle få Pre-Release.. + Jag tycker Sony är lite barnsliga.. Dom har härmat med Online stöd och dom kommer inte ha Vibrator i sina kontroller för att Mickrsoft inte ska få mer pengar... Dom skryter otroligt mycke för emot vad oddsen står på.. Och dom vart väldigt tjuriga för att Xbox:1 kom ut och var så kraftfull.. Så ny hämnas dom genom att slänga in allt kraftfullt i sin nya konsoll.. Fy på Sony... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Det luktar lite fanboyism här. jag tycker att det är bra att Microsoft lyckas få GTA 4 till XO för då kanske Sony äntligen lär sig att dom inte är bäst i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Det luktar lite fanboyism här. jag tycker att det är bra att Microsoft lyckas få GTA 4 till XO för då kanske Sony äntligen lär sig att dom inte är bäst i världen. Kunde inte ha sagt det bättre själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts