Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Enligt Webhallen: Xbox 360 och PS3 (Något billigare på PS2, runt 100-120:-). Bara spelet 499:- Med Gitarr 799 :- Bara Gitarr 549 :- Hihi, 2:a --- Det är det första GH på dator va? Hur tror ni det blir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Tack för svaren! Blir att köpa med en extra gitarr så har jag två, då blir det lättare att köra co-op och face off. -- GH till PC låter ganska skönt, inte lika skönt som att lira på storTV i HD, men det går ju att lösa på dator om man är tillräckligt sugen... Men, det blir säkert skitbra tror jag. Dock blir det till 360 för min del.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Tack för svaren! Blir att köpa med en extra gitarr så har jag två, då blir det lättare att köra co-op och face off. Betyder det att man inte kan använda gamla GH gitarrer? Det vore ju synd. Annars så hade man ju kunnat köpa GH2 och få en till Gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Betyder det att man inte kan använda gamla GH gitarrer? Det vore ju synd. Annars så hade man ju kunnat köpa GH2 och få en till Gitarr Sålänge det är USB så går det ju? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Sålänge det är USB så går det ju? Verkar dock som om det är en annan typ av gitarr Guitar Hero IIIl Les Paul/Kramer Guitar Controller Features: • Completely jredesigned Gibson Les Paul/Kramer Guitar lControllers • Wireless freedom to lrock without constraints • Swappable faceplates for imaximum customization (available on the Les Pauli Controller) • lBreakawayl neck for easier transportationi between performances • Ultra-stylish starti and back buttons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Verkar dock som om det är en annan typ av gitarr Ja den nya. Men GH2 gitarren till 360 är ju usb. Som funkar prima till PC'n. Skall bli skönt med trådlös nu btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Ja den nya. Men GH2 gitarren till 360 är ju usb. Som funkar prima till PC'n. Skall bli skönt med trådlös nu btw. Verkligen. Slipper man sladdtrassel. Är trött på att ha sladd till musen >-< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Verkar dock som om det är en annan typ av gitarr Om inte jag förstått det rätt så verkar den bara vara annorlunda designad så att den är skönare, sen trådlös.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 (redigerad) Om inte jag förstått det rätt så verkar den bara vara annorlunda designad så att den är skönare, sen trådlös.. Här har du en bild! Snygg som attan! Alltså, guitarrerna är alla 4 till olika format! Redigerad 3 november, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Men är det några nya funktioner på dom nya gitarrerna som gör att man tex inte kan använda en GHII gitarr till GHIII, eller är dom bara uppiffade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 (redigerad) Men är det några nya funktioner på dom nya gitarrerna som gör att man tex inte kan använda en GHII gitarr till GHIII, eller är dom bara uppiffade? Jag använder min GHII gitarr till GH3 demot, så det lär funka. (Xbox 360 pratar jag om). Typ den enda stora nyheten är att original gitarren är trådlös. Annars inte mycket nytt, bara design. Redigerad 4 november, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 (redigerad) Jag använder min GHII gitarr till GH3 demot, så det lär funka. (Xbox 360 pratar jag om). Typ den enda stora nyheten är att original gitarren är trådlös. Annars inte mycket nytt, bara design. Bra, hoppades på det.. Blir skönt med två gitarrer, till både GHII och GHIII. Edit: Jag läste på internet att det tydligen har varit krångel med GHIII gitarrerna och att dom inte funkat som dom ska. Det låter inte bra.. Redigerad 4 november, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Öhm.... Finns inte så mycket att säga om det här; sammanfattat med smileys = -> -> http://www.youtube.com/watch?v=-9ao_vOsZkg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 (redigerad) Felpost, radera pl0x Redigerad 6 november, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Öhm.... Finns inte så mycket att säga om det här; sammanfattat med smileys = -> -> http://www.youtube.com/watch?v=-9ao_vOsZkg Undra hur länge han har tränat på den låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Undra hur länge han har tränat på den låten. Det står där. Dag 1 köpte han och klarade spelet. Dag 2 så spelade dom in videon på kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Öhm.... Finns inte så mycket att säga om det här; sammanfattat med smileys = -> -> http://www.youtube.com/watch?v=-9ao_vOsZkg Herre jesus. Fingerfärdighet to the limit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LMG Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Det står där. Dag 1 köpte han och klarade spelet. Dag 2 så spelade dom in videon på kvällen. Missade det. Två dar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 2 frågor: är gitarren till PS2 trådlös? Och, äh va fan inget mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Låt säga att man skaffar Guitar Hero 2, går det då att spela Rocks the 80's med GT2 gitarren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts