Eudoros Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 (redigerad) Åhå! vilka låtar gillar du bäst på FoF? Rekord osv? Absoluta favoritlåten är nog You Only Live Once med The Strokes där jag har 98 % som rekord (tror jag) och November Rain med Guns N' Roses där jag har runt 95 % tror jag. November Rain är grymt svår dock, imo iaf, men det är därför den är så rolig. Jag tror du vinner FoF har bara spelat en låt en gång, alldeles nyligen faktiskt. Så jo, jag tror du vinner. F.E.A.R däremot. Pfft, det är på F.E.A.R. om något som jag kommer sopa banan med dig. Redigerad 22 oktober, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Absoluta favoritlåten är nog You Only Live Once med The Strokes där jag har 98 % som rekord (tror jag) och November Rain med Guns N' Roses där jag har runt 95 % tror jag. November Rain är grymt svår dock, imo iaf, men det är därför den är så rolig. Pfft, det är på F.E.A.R. om något som jag kommer sopa banan med dig. Åhå. Har spelat You Only Live Once en massa, men på gamla datorn. På denna har jag bara låtarna från Guitar Hero Spelar typ hela tiden, kan inte tröttna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Klarat Defy of the machine 100% på medium. Det var den första låten jag körde 100%. Har även tränat en del så jag börjar få lite hyffsade scores på Wolf and Raven. Det ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Har ingen screen men har 165 000 på Ziggy Stardust på Amazing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Har ingen screen men har 165 000 på Ziggy Stardust på Amazing. Olika låtar har ju olika maxpoäng. Har 220.000 på någon låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 (redigerad) Klarat Defy of the machine 100% på medium. Det var den första låten jag körde 100%. Har även tränat en del så jag börjar få lite hyffsade scores på Wolf and Raven. Det ni! Aldrig spelat den, lirade igenom när jag såg din post. Wow, P-C! Där gav du mig nåt att bita i. Återkommer! Edit: bilden är till vicke. Redigerad 22 oktober, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Jet - Are You Gonna Be My Girl är ju bara helt underbar till FoF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...frets&st=40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...frets&st=40 Spelen är ju i princip likadana så varför inte ha en gemensam tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Har Guitar Hero 2. Dead! fastnade jag för snabbt, och den har jag satt på 100%. The Light That Blinds (köplåt i karriären) och Six (också köplåt) är också två underbara jävlar. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Guitar Hero III: Legends of Rock har ju kommit ut nu. Någon som har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Guitar Hero III: Legends of Rock har ju kommit ut nu. Någon som har det? Ska köpa! Låtlistan är ju skön!! Klicka mig för se jättecool lista med bra musik som finns i GH III! Är det samma gitarr som i Guitar Hero II? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Ska köpa! Låtlistan är ju skön!! Klicka mig för se jättecool lista med bra musik som finns i GH III! Är det samma gitarr som i Guitar Hero II? Live in japan var mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Ska köpa! Låtlistan är ju skön!! Klicka mig för se jättecool lista med bra musik som finns i GH III! Är det samma gitarr som i Guitar Hero II? The D Ny gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Visste inte att man får med gitarren om man köper spelet, får man det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 (redigerad) "One" - Metallica En låt jag har väntat på. Redigerad 3 november, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Visste inte att man får med gitarren om man köper spelet, får man det?? Man kan köpa spelet med gitarr-bundle och bara spelet utan gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Man kan köpa spelet med gitarr-bundle och bara spelet utan gitarr. Vad kostar respektive då? Snackar vi typ 400 kr skillnad eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Vad kostar respektive då? Snackar vi typ 400 kr skillnad eller? Webhallen säljer båda versionerna, klicka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Vad kostar respektive då? Snackar vi typ 400 kr skillnad eller? Enligt Webhallen: Xbox 360 och PS3 (Något billigare på PS2, runt 100-120:-). Bara spelet 499:- Med Gitarr 799 :- Bara Gitarr 549 :- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts