Kebab Skrivet 23 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2010 Jag menar förstås efter hur bra spelen är. Tror det anses som ganska kasst. Det var egentligen bara bra för att alla instrumenten introducerades i GH-världen, men i övrigt så är det ett förbannat tråkigt och lätt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2010 Tror det anses som ganska kasst. Det var egentligen bara bra för att alla instrumenten introducerades i GH-världen, men i övrigt så är det ett förbannat tråkigt och lätt spel. Indeed, jag spelade GHII och GHIII, sedan lade jag av ett tag. När sedan WT och Rock Band kom ut så köpte en polare trummor och brände ut båda spelen. Så vi spelade båda två under en kort period. Men ganska så direkt så lade vi WT helt åt sidan och spelade bara Rock Band, det var bättre på i princip alla punkter. Så jag tycker du ska testa Rock Band istället, om du orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2010 where Lars (tror han heter Lars, han ser t.o.m ut som en Lars) med facepainten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 27 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2010 Lars (tror han heter Lars, han ser t.o.m ut som en Lars) med facepainten. BM-snubben alltså -_- -_- -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2010 Fler låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Och del 3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 Verkar bli ett riktigt tungt spel det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2010 BM-snubben alltså -_- -_- -_- Jag tänkte fel, ursäkta mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts