Kiedis Skrivet 28 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2009 Det här ser ju inte lite fräckt ut. http://www.youtube.com/watch?v=S9loz95y7vk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Äntligen, 500K! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Äntligen, 500K! Gratz. Snart 5-star? Var och kolla på en GH tävling förra helgen eller om det var helgen före det. Iallafall så var förra årets vinnare där och underhöll oss i pausen genom att spela Jordan, han spelade ju oseriöst och fick 330k. Hans högsta var nånting på över 400k. Nu är det så att jag aldrig kört Jordan och undrar om det är bra, för han tappade ju Solot och jag tyckte hela låten verkade insanet sjuukt och undrar om han var bra eller über bra. Nån skicklig trummis som kan förklara hur jag ska göra för att klara "fast notes" på trummor, t.ex. Everlong. Jag klarar typ 14-20% sen åker jag ur för att jag stumnar i armen, jag har hört att man ska tydligen spela med handlederna men nån som vet mer exakt hur man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 15 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2009 (redigerad) Edit: Fixade det Redigerad 16 juli, 2009 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Guitar.Hero.World.Tour-ViTALiTY Sweet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Guitar.Hero.World.Tour-ViTALiTY Sweet! Verkligen! Men mycket hellre Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Någon här som provat denna till GH? Kjell & Company Det står: Obs! Fungerar ej fullt ut med Guitar Hero kontroller. Så jag undrade om någon här har provat och vet vad som inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Kanske inte rätt tråd, men hur får man Guitar Hero-gitarren (Xplorer) att funka i Frets On Fire? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Någon här som provat denna till GH? Kjell & Company Det står: Obs! Fungerar ej fullt ut med Guitar Hero kontroller. Så jag undrade om någon här har provat och vet vad som inte funkar. Jag köpte en liknande grej på Game och den lät mig spela Frets on Fire med med min GH3-gitarr(PS2). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Guitar.Hero.World.Tour-ViTALiTY Sweet! Fuck yes! (:!!! Det hade jag aldrig vågat hoppas på. Kan man alltså köpa USB-trummor och så nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 Jag kör WT för fullt nu, single player till PC med den vanliga gitarren. Jag har inte riktigt förstått vad som händer med touch-noterna när man inte har touch. Blir det precis som de lysande noterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 Jag kör WT för fullt nu, single player till PC med den vanliga gitarren. Jag har inte riktigt förstått vad som händer med touch-noterna när man inte har touch. Blir det precis som de lysande noterna? Det händer inte mycket, du behöver inte 'strumma' när en sådan not kommer. Bara tycka på färgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 Det händer inte mycket, du behöver inte 'strumma' när en sådan not kommer. Bara tycka på färgen. När jag inte strummade (på metallica iofs) så förlorade vi stort på introt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 26 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2009 När jag inte strummade (på metallica iofs) så förlorade vi stort på introt! Wut? Aldrig testat det på Metallica, bara lirat trummor på det. Men WT så räcker det med som sagt att bara trycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 Hur många här sjunger och spelar gitarr/bas samtidigt? Lirade Welcome Home på sång och bas samtidigt, brorsan körde gitarr. Allt på hard, 5 stars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 Hur många här sjunger och spelar gitarr/bas samtidigt? Lirade Welcome Home på sång och bas samtidigt, brorsan körde gitarr. Allt på hard, 5 stars Fade to Black själv, gitarr och sång på expert, 5 stars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 Fade to Black själv, gitarr och sång på expert, 5 stars Brukar köra sång på expert och basen är sällan särskilt svår ens på expert, men den här gången var det för att vara säker på att inte faila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 Guitar.Hero.World.Tour-ViTALiTY Sweet! Det kraschar massor för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 Det kraschar massor för mig. Det kraschar ibland för mig med, men bara när jag redigerar min karaktär/gitarr mm. När jag spelar låtar funkar det fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 Det kraschar ibland för mig med, men bara när jag redigerar min karaktär/gitarr mm. När jag spelar låtar funkar det fint. Din lyckans ost. Jag har exakt det här problemet. I have 2 problems with the game: 1, After I've played a few songs (1-3), the game crashes and kick me to the desktop., 2, I can't make my own rocker, because the game crashes again (and kick me to the desktop). I've waited a lot for this game and now I can't play because of these problems, so if anybody can please help me! Men jag kan inte hitta någon hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts