antflaxx Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Ja, det jävla spelet är fan sjukt roligt! Har dock bara spelat Guitar Hero 2. Brorsan fick det i jul klapp. Så jag fastande med det jävla spelet. Men ska nog fan köpa både 1:an och 2:an sen två gitarr kontroller också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Ja, det jävla spelet är fan sjukt roligt! Har dock bara spelat Guitar Hero 2. Brorsan fick det i jul klapp. Så jag fastande med det jävla spelet. Men ska nog fan köpa både 1:an och 2:an sen två gitarr kontroller också. Eller köp GH1 med gitarr och GH2 med gitarr. För man brukar få med gitarrer om man köper GH paketen eller vad fan man ska säga. URsäkta om jag har skrivit nånting fel i texten, sitter här, är skit trött och prövar på LD drogen i I-Doser så jag känner mig inte riktigt riktig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Eller köp GH1 med gitarr och GH2 med gitarr. För man brukar få med gitarrer om man köper GH paketen eller vad fan man ska säga. URsäkta om jag har skrivit nånting fel i texten, sitter här, är skit trött och prövar på LD drogen i I-Doser så jag känner mig inte riktigt riktig Okej, Tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Jag skulle vilja veta hur bra jag är på GH, eftersom jag inte kan bedöma mig själv så tänkte jag att alla som har GH2 kan spela "Free Bird" på medium och posta hur många poäng ni fick.. Okej, mitt rekord är 92% och 249058 poäng.. Redigerad 13 februari, 2007 av Sjolander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 2 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2007 Hej jag har fastnat på detriot. vilka låtar tycker ni jag ska ta för att klara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Höhö, jag klarade Bark At The Moon på expert för första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 april, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Höhö, jag klarade Bark At The Moon på expert för första gången. Vad är "klarar"? Visst är den klurig redan på hard men med lite star power så går ju vad som helst. Är det 3-stjärnigt eller? Måste försöka imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2007 Vad är "klarar"? Visst är den klurig redan på hard men med lite star power så går ju vad som helst. Är det 3-stjärnigt eller? Måste försöka imorgon. På Hard klarar jag den utan Star Power på solot, men jag får 3 stjärnor på Expert, och jag tror att jag får 3 stjärnor på Hard, kanske 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Är det någon här som har klarat Jordan på expert? Låt mig avguda dig i så fall. Edit: Stavfel. Redigerad 22 april, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Är det någon här som har klarat Jordan på expert? Låt mig avguda dig i så fall. Edit: Stavfel. Jag spelar den bara på Hard. Btw, på Bark At The Moon på Hard får jag 4 stjärnor, på Expert får jag 3 stjärnor. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Jag spelar den bara på Hard. Btw, på Bark At The Moon på Hard får jag 4 stjärnor, på Expert får jag 3 stjärnor. =/ Finns Bark At The Moon på 1:an eller 2:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Lirade detta hos en kompis, sjukt kul! Hade jag haft 360 så hade jag lätt haft det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Finns Bark At The Moon på 1:an eller 2:an? Ettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 Spelade det igår på Xbox360. Fan vad skoj . Men det var rättså svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2007 (redigerad) Jag testade nyss Frets on Fire med GH-gitarr och jag säger bara en sak: JÄVLA SKITSPEL! För det första sitter noterna fel eller nått för dom går typ inte att träffa. Och för det andra så hackar det som fan, FPS:en ligger på runt 10 även när jag kör på lägsta grafiken. Jag menar, en dator med AMD 4600+, 2GB RAM och GeForce 7600 512MB måste ju klara av detta spelet. Det blir nog bara GH för min del i framtiden. Edit: Vet nån vad jag kan göra för att fixa hackproblemen? Finns ju en massa sköna låtar att spela, och jag vill spela dom! :S Redigerad 22 april, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2007 Har skaffat Rocks the 80s, och Play with me är den roligaste låten jag har spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2007 (redigerad) Aldrig kört Guitar Hero men lirar Frets on Fire hela tiden, är rätt dålig men blir bättre och bättre. Spelar mest Take me out, Ziggy Stardust, Holiday och When the sun goes down (dåligt gjord, dock). Redigerad 25 juli, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2007 Lirar också FoF men det funkar inte så bra med tangentbordet Skulle vilja ha GH3 till Wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 4 stjärnor på Jordan och Nottingham Lace! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2007 Klarar hela Ziggy Stardust på Amazing på 99% Det ni, noobs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts