Kebab Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Kattälskaren, vad är det för adapter som behövs för att kunna spela på PC med en PS3-gitarr? Och Henki, det finns andra trumset till WT att köpa. Bland annat de som den här killen har. http://www.youtube.com/watch?v=MzBVOuGXv54 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Och Henki, det finns andra trumset till WT att köpa. Bland annat de som den här killen har. http://www.youtube.com/watch?v=MzBVOuGXv54 Vet inte att jag kommer krångla med nåt sånt. Det är ju trots allt bara ett spel, jag kommer nog inte klaga när jag väl har det i hand. Och skulle jag försöka mig på nåt annat så skulle jag väl på nåt sätt försöka koppla in mitt riktiga digitala trumset (Roland TD6K): http://www1.sticks.de/magazine/0110/roland.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Vet inte att jag kommer krångla med nåt sånt. Det är ju trots allt bara ett spel, jag kommer nog inte klaga när jag väl har det i hand. Och skulle jag försöka mig på nåt annat så skulle jag väl på nåt sätt försöka koppla in mitt riktiga digitala trumset (Roland TD6K): http://www1.sticks.de/magazine/0110/roland.jpg http://rockband.scorehero.com/forum/viewtopic.php?t=5894 Verkar ganska nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 (redigerad) Kattälskaren, vad är det för adapter som behövs för att kunna spela på PC med en PS3-gitarr? Det behövs ingen adapter, man kopplar bara in den i USB-uttaget, men man måste fixa med några program för att få det att funka. EDIT: Whoops, jag glömde att tänka. Redigerad 30 mars, 2009 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 http://rockband.scorehero.com/forum/viewtopic.php?t=5894 Verkar ganska nice. Och sjukt krångligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=USXYJ8htAaw Det behövs ingen adapter, man kopplar bara in den i USB-uttaget, men man måste fixa med några program för att få det att funka. EDIT: Whoops, jag glömde att tänka. Jag menar som du gör med din trådlösa gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Nu är det kanske jag som har missat eller inte kollat så noga, men skulle inte Metallica komma i slutet av mars? nu står det Maj på cdon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 GH:M har ju kommit ut på svarta börsen till xbox360 och Wii, så det borde väl komma till PS3'an snart tycker man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Nu är det kanske jag som har missat eller inte kollat så noga, men skulle inte Metallica komma i slutet av mars? nu står det Maj på cdon. USA i slutet av Mars. Resten av världen i slutet på Maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Jag menar som du gör med din trådlösa gitarr. Det är ju så jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 USA i slutet av Mars. Resten av världen i slutet på Maj. Jaha, det sög ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Det är ju så jag gör. Trådlös sladd med USB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Trådlös sladd med USB? Antar att du kört på PS2, där jag vill minnas att man kör trådbundet. Till PS3 har man trådlös gitarr men man måste stoppa in en reciever i form av ett plektrum med USB-sladd i PS3an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Jag vill ha tips på hur man lättast kan övergå från Normal till Hard. Jag spelar GH3, och jag vet visserligen att GH3 är en av de svåraste att gå upp från normal till hard, men.. Tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Jag vill ha tips på hur man lättast kan övergå från Normal till Hard. Jag spelar GH3, och jag vet visserligen att GH3 är en av de svåraste att gå upp från normal till hard, men.. Tips? Har du kört hela normal klarar du minst hela första akten på hard. Är väl bara att köra på egentligen och om man fastnar på någon låt är det bara att nöta den tills den sitter. Börja använda lillfingret om man inte redan gör det är bra också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2009 Jag vill ha tips på hur man lättast kan övergå från Normal till Hard. Jag spelar GH3, och jag vet visserligen att GH3 är en av de svåraste att gå upp från normal till hard, men.. Tips? Kör på bara, det går att klara låtarna i början på hard utan att ta orange. Det du ska försöka med är att bara ta några enstaka orange:a i början och sen ta alla andra färger som i början. Tillslut så kmr den orange bli lika enkel och ta som en röd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2009 (redigerad) De första låtarna från Guitar Hero: Greatest Hits har annonserats idag. Edit: fel länk. Redigerad 16 april, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 De första låtarna från Guitar Hero: Greatest Hits har annonserats idag. Edit: fel länk. OMFG YES YES YES!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 De första låtarna från Guitar Hero: Greatest Hits har annonserats idag. Edit: fel länk. I want nao! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2009 De första låtarna från Guitar Hero: Greatest Hits har annonserats idag. Edit: fel länk. Men hur jävla rolig är I Love Rock and Roll på en skala 1 till 10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts