Jump to content

Guitar Hero


R2D2
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 887
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och Henki, det finns andra trumset till WT att köpa. Bland annat de som den här killen har. http://www.youtube.com/watch?v=MzBVOuGXv54

Vet inte att jag kommer krångla med nåt sånt. Det är ju trots allt bara ett spel, jag kommer nog inte klaga när jag väl har det i hand. Och skulle jag försöka mig på nåt annat så skulle jag väl på nåt sätt försöka koppla in mitt riktiga digitala trumset (Roland TD6K):

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte att jag kommer krångla med nåt sånt. Det är ju trots allt bara ett spel, jag kommer nog inte klaga när jag väl har det i hand. Och skulle jag försöka mig på nåt annat så skulle jag väl på nåt sätt försöka koppla in mitt riktiga digitala trumset (Roland TD6K):

http://rockband.scorehero.com/forum/viewtopic.php?t=5894 Verkar ganska nice. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Jag vill ha tips på hur man lättast kan övergå från Normal till Hard. Jag spelar GH3, och jag vet visserligen att GH3 är en av de svåraste att gå upp från normal till hard, men.. Tips?

Har du kört hela normal klarar du minst hela första akten på hard. Är väl bara att köra på egentligen och om man fastnar på någon låt är det bara att nöta den tills den sitter.

Börja använda lillfingret om man inte redan gör det är bra också

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill ha tips på hur man lättast kan övergå från Normal till Hard. Jag spelar GH3, och jag vet visserligen att GH3 är en av de svåraste att gå upp från normal till hard, men.. Tips?

Kör på bara, det går att klara låtarna i början på hard utan att ta orange. Det du ska försöka med är att bara ta några enstaka orange:a i början och sen ta alla andra färger som i början. Tillslut så kmr den orange bli lika enkel och ta som en röd. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...