Kebab Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Ofta det är du som lirar. Det är han som spelar. Galen kille. :yes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Rock Band har lätt roligaste låtarna Dessutom finns DLC och "expansioner". 18 låtar av ACDC <3 Roligare låtar, Pff.... Dragonforce? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Rock Band har lätt roligaste låtarna Dessutom finns DLC och "expansioner". 18 låtar av ACDC <3 Finns inte många låtar på Rock Band listan jag drar mig från att spela, till och med sjunga dom gör jag. Jag är inte mycket för hårdrocks musik och musiken som finns i Gh 1-3 men med Rock Band känns det inte så "nä inte den låten usch" som jag kännt på dom andra. Min bror är ju heligt lycklig när vi lirar Rock Band för där går jag med på vilken låt som, på dom andra tar det sin tid innan vi hittar någon jag går med på Och det är då inte heller jag som står för dom inköpen utan min broder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Körde Jordan idag... Kom 47% på Första försöket då jag inte lyckades få Star Power.... Fan vilken svår låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 http://open.spotify.com/user/antehoff/play...ps9AFc5a6ANokCK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 http://open.spotify.com/user/antehoff/play...ps9AFc5a6ANokCK lol,thx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 http://open.spotify.com/user/antehoff/play...ps9AFc5a6ANokCK Thanks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 Men det är tråkigt att inte One finns på Spotify. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 Men det är tråkigt att inte One finns på Spotify. Den är fin ändå. Inte vara lessen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 http://upl.gizgiz.nu/files/IMG_6685.jpg införskaffades nån dag efter julafton =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 http://open.spotify.com/user/antehoff/play...ps9AFc5a6ANokCK The Way It Ends, One (som du sa) och Lay Down finns inte med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2009 http://upl.gizgiz.nu/files/IMG_6685.jpg införskaffades nån dag efter julafton =) Tycker du det är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 (redigerad) Paniiik! Jag är sugen på att köpa GH-gitarr till datorn. Jag har kollat in Denna som garanterat skulle fungera till dator. Men eftersom det är den gamla gitarren som jag inte gillade så mycket kollade jag på Denna men är inte säker på om den funkar utan en massa adaptrar och klydd. Vilken ska jag köpa?! Redigerad 23 januari, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Paniiik! Jag är sugen på att köpa GH-gitarr till datorn. Jag har kollat in Denna som garanterat skulle fungera till dator. Men eftersom det är den gamla gitarren som jag inte gillade så mycket kollade jag på Denna men är inte säker på om den funkar utan en massa adaptrar och klydd. Vilken ska jag köpa?! Jag är nästan 100 på att gitarr nummer två (den för 299) också funkar till PC, men det är nog bäst om någon som är helt säker får uttala sig. Förövrigt säljer EB Games den vita gitarren för 279 för 199 kronor. I alla fall köpte jag en därifrån i Femman i Gbg för någon månad sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2009 Jag är nästan 100 på att gitarr nummer två (den för 299) också funkar till PC, men det är nog bäst om någon som är helt säker får uttala sig. Förövrigt säljer EB Games den vita gitarren för 279 för 199 kronor. I alla fall köpte jag en därifrån i Femman i Gbg för någon månad sen. Äsch, det var mest att det bara var 20 kr skillnad. Om den nu kostar 199 så köper jag den! Tack! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Någon som har testat att spela GH3 via Hamachi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Gitarr beställd från Webhallen(), ingen fysik butik jag kollade i hade den. Vet någon om det funkar till GH:WT till Xbox 360? Någon som har testat att spela GH3 via Hamachi? Hoppas, hoppas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2009 Gitarr beställd från Webhallen(), ingen fysik butik jag kollade i hade den. Vet någon om det funkar till GH:WT till Xbox 360? Det funkar fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Någon som har testat att spela GH3 via Hamachi? Ska vi pröva? Måste emellrtid införskaffa GH3 igen. Formaterade om datorn och glömde helt bort GH... Där försvann all min progress, pengar och berömmelse liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2009 Ska vi pröva? Måste emellrtid införskaffa GH3 igen. Formaterade om datorn och glömde helt bort GH... Där försvann all min progress, pengar och berömmelse liksom. Kebab är min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts