Jump to content

Guitar Hero


R2D2
 Share

Recommended Posts

Faktum är att jag klarade fler låtar på Expert idag. :D Har spelat 20/42 där nu. :shifty:

På Hard har jag Raining Blood (fyfan), The Number of the Beast (borde jag kunna klara snart) och One (sjukt rolig fram tills skitsvåra Solo A, B, C och D :P ). Och sedan kommer ju battlen med Lou med (vilken jag bävar inför).

Raining Blood hade jag problem med skit länge. :mellow:

Number of the beast är skit enkel bara du kmr förbi introt imo. :o

Mjoo Fast solo A är ju lite klurigt på One men jag klarade första gången genom att spara alla Star Power (Jag drog först i star Power två gånger när låten fortfarande är lugn, sen sparade jag allt fram till Fast Solo A) till Solot. Då borde du klara One utan Problem.

Lou har jag bara försökt på en gång och failade..så jag har inte klarat han än. xD Lite kul är det att jag inte klarat Lou på Hard men jag har nästan kommit fram till han på Expert. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 887
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bumpar lite, eftersom frågan hamna på "förra sidan".

Dessutom undrar jag om man måste köpa ett helt nytt trumset för att få cymbaler till Rock Band 2?

Det är inte bara nå "montera-på-Rock-band-1-trummor-set"?

Du ska nog kunna spela guitar hero med rockband trummor vad jag hört.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bumpar lite, eftersom frågan hamna på "förra sidan".

Dessutom undrar jag om man måste köpa ett helt nytt trumset för att få cymbaler till Rock Band 2?

Det är inte bara nå "montera-på-Rock-band-1-trummor-set"?

Rock Band 1 trummorna funkar inte till Guitar hero world tour på ps3 dom blir mikrofon när man försöker spela med dom. Dock fungerar gitarren och the other way around så funkar alla instrument, tror Rock band 1:s trummor ska funka till GHWT, ska testa imorgon =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rock Band 1 trummorna funkar inte till Guitar hero world tour på ps3 dom blir mikrofon när man försöker spela med dom. Dock fungerar gitarren och the other way around så funkar alla instrument, tror Rock band 1:s trummor ska funka till GHWT, ska testa imorgon =)

Tack för svaret :confused:

Då väntar jag tills Rock Band 2 kommer istället då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rock Band 1 trummorna funkar inte till Guitar hero world tour på ps3 dom blir mikrofon när man försöker spela med dom. Dock fungerar gitarren och the other way around så funkar alla instrument, tror Rock band 1:s trummor ska funka till GHWT, ska testa imorgon =)

hmm då måste det vara till xbox det funkar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tittat runt lite på Guitar Hero för jag tänkte införskaffa det. Det var någonstans dom sålde GH Aerosmith med en gitarr jäkligt billigt och jag funderade på att köpa det bara för gitarrens skull, GH Aerosmith är tydligen kasst. Jag är dock lite fundersam om den gitarren funkar med andra GH spel så man inte måste köpa en ny för varje spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tittat runt lite på Guitar Hero för jag tänkte införskaffa det. Det var någonstans dom sålde GH Aerosmith med en gitarr jäkligt billigt och jag funderade på att köpa det bara för gitarrens skull, GH Aerosmith är tydligen kasst. Jag är dock lite fundersam om den gitarren funkar med andra GH spel så man inte måste köpa en ny för varje spel?

GH:A suger, men gitarren är snyggare än orginalet enligt mig. Den funkar också till andra GH, har testat den till GH3 och GH:WT.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, vilket GH kör ni? Vilket är bäst?

Så grymt fult GH3 är om man jämför med Rock Band och World Tour.

Testade lira lite GH3 idag, har bara spelat Rock Band på senaste, så man har vant

sig vid den mycket finare och renare grafiken. :mellow:

Så om du har råd, köp GH WT eller Rock Band och bara en gitarr om det är så att det bara är det du vill spela. Klart det är lite dyrare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, vilket GH kör ni? Vilket är bäst?

Så grymt fult GH3 är om man jämför med Rock Band och World Tour.

Testade lira lite GH3 idag, har bara spelat Rock Band på senaste, så man har vant

sig vid den mycket finare och renare grafiken. :P

Så om du har råd, köp GH WT eller Rock Band och bara en gitarr om det är så att det bara är det du vill spela. Klart det är lite dyrare.

Guitar Hero 3 är lätt det bästa, det håller längst och har bäst låtar.

Fy för WT, körde igenom skiten på Expert på en dag...

Edit:

>_<

Ja, det är jag som spelar.

Ofta det är du som lirar. :wub:

Jag liggar ju bara 100 nånting k efter dig :( Satte den igår på första försöket, satte bara en Star Power Phrase men fick ändå 120k :wub:

Now This is Impressive. >_<

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...