Jump to content

Guitar Hero


R2D2
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 887
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

mm world tour blev enklare tar allt på expert där nästan.

Men är det bara jag som istället för att ta orange med lillfingret så tar jag bak hela handen och spelar och typ hoppar fram och tillbaks?

Jag använder lillfingret ytterst sällan faktiskt, brukar oftast ta den oranga med ringfingret istället. Funkar prima ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

mm world tour blev enklare tar allt på expert där nästan.

Men är det bara jag som istället för att ta orange med lillfingret så tar jag bak hela handen och spelar och typ hoppar fram och tillbaks?

Det beror på, är det en enstaka orange not så slänger jag bak lillfingret, men om det är ett parti som använder de fyra sista noterna mycket så flyttar jag hela handen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det beror på, är det en enstaka orange not så slänger jag bak lillfingret, men om det är ett parti som använder de fyra sista noterna mycket så flyttar jag hela handen.

Hmm jag brukar ta bak det hela tiden bara för en brukar aldrig använda lillfingret.

Undrar om jag gör det svårare för mig hmm >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beställde Guitar Hero 2 idag. :D

Ska jag nöta det och skilla lite så jag kan klara Dragonforce nån gång i livet. ^_^

Sen kan vi ju avsluta med en bild som gör att man blir självmordsbenägen. :wub:

¨

Enda jävla fittlåten jag har kvar på vanliga. >_< (har 3 bonus låtar & Dragonforce kvar annars)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beställde Guitar Hero 2 idag. :D

Ska jag nöta det och skilla lite så jag kan klara Dragonforce nån gång i livet. :D

Sen kan vi ju avsluta med en bild som gör att man blir självmordsbenägen. ^_^

¨

Enda jävla fittlåten jag har kvar på vanliga. :wub: (har 3 bonus låtar & Dragonforce kvar annars)

oh så nära du klarar det säkert nästa gång ;)

Jag missade på 99% på några låtar bland annat knight of cydonia som är så lång nu skrattar jag mest åt det jag bara DET HÄNDE INTE haha >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

oh så nära du klarar det säkert nästa gång :D

Jag missade på 99% på några låtar bland annat knight of cydonia som är så lång nu skrattar jag mest åt det jag bara DET HÄNDE INTE haha >_<

Haha :D

Får tacka för stödet: ;)

Värsta som hänt mig overall var nog när jag failade på 98% på One Expert första gången jag kom förbi Fast Solo A. :wub:

Edit: Som sagt så får ju jag mitt Gh2 Snart och jag har hört från mina kompisar att Jordan är skiitsvår...blabla...

Jag antar att den är riktigt svår, men är den i klass med Dragonforce svår eller typ Raining Blood svår? ^_^

Redigerad av Ante_freeman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha ^_^

Får tacka för stödet: :D

Värsta som hänt mig overall var nog när jag failade på 98% på One Expert första gången jag kom förbi Fast Solo A. >_<

Edit: Som sagt så får ju jag mitt Gh2 Snart och jag har hört från mina kompisar att Jordan är skiitsvår...blabla...

Jag antar att den är riktigt svår, men är den i klass med Dragonforce svår eller typ Raining Blood svår? :wub:

Svårare imo. Men det är bara efter vad jag har sett, är själv totalt värdelös på GH.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka / Vilken låt är det du sitter fast på Hard samt Expert? :D

Faktum är att jag klarade fler låtar på Expert idag. :mellow: Har spelat 20/42 där nu. :shifty:

På Hard har jag Raining Blood (fyfan), The Number of the Beast (borde jag kunna klara snart) och One (sjukt rolig fram tills skitsvåra Solo A, B, C och D :o ). Och sedan kommer ju battlen med Lou med (vilken jag bävar inför).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...