P-C Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Själv så kör man ju Frets On Fire med Guitar Hero 1 och 2 låtar. Inte samma sak som med gitarr men minst lika kul! Tackar som fan för tipset. Min flickvän blev helt såld på det. "Bara EN låt till! Snälla?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Strutter på Hard och Sweet Child O' Mine på Medium är . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Jag och två polare lirade det spelet i Game typ skitlänge, eftersom det är hysteriskt kul. Vi körde Hard och expert och massa sånt. En av mina kompisar är grym som fan på bas, så han är ganska snabb och riktigt bra på Guitar Hero II. Har tyvärr ingen ps2 för tillfället eftersom jag gav den till en kompis. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Strutter på Hard och Sweet Child O' Mine på Medium är . Jag har aldrig testat Strutter på Hard, men Sweet child o' mine har jag lirat på medium, grymt skön. Du borde testa Free Bird på Medium.. Den är wunderbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Jag har aldrig testat Strutter på Hard, men Sweet child o' mine har jag lirat på medium, grymt skön. Du borde testa Free Bird på Medium.. Den är wunderbar. Free bird på hard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Lirade Guitar Hero II igår och jag blev helt såld, det var riktigt kul (även fast jag inte är så speciellt bra på gitarr). Efter ett tag började jag få in snitsen och jag ska försöka få tag på det i någon spelbutik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Fick detta underbara spel i julklapp, och nu när jag har klarat all låtar på easy med fem stjärnor och alla på medium så tänkte jag att jag skulle klara karriären på hard, men det var ju stört omöjligt!! Har någon nått tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Fick detta underbara spel i julklapp, och nu när jag har klarat all låtar på easy med fem stjärnor och alla på medium så tänkte jag att jag skulle klara karriären på hard, men det var ju stört omöjligt!! Har någon nått tips? Träna. Finns inget annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Jag har önskat mig detta i födelsedagspresent. Får jag det inte så köper jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) Verkar nice, var påväg att testa på DH men min polare pallade inte Lär man sig spela riktig gitarr egom att spela detta spel? Redigerad 8 januari, 2007 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Verkar nice, var påväg att testa på DH men min polare pallade inte Lär man sig spela riktig gitarr egom att spela detta spel? Nej. här har man fem knappar, en "sträng" och en svajarm. Du lär dig inte spelar gitarr med detta spelet. Det är egentligen ingen fördel att spelat gitarr heller. Man blir väl snabbare i fingrarna av att spela gitarr och det är i stort sett det enda som krävs. Kan du spela piano kan du spela detta liksom. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 http://blog.wired.com/games/images/533548651787.jpg http://blog.wired.com/games/2007/01/red_octane_not_.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 http://blog.wired.com/games/2007/01/red_octane_not_.html Explorergitarrer som är så fula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Explorergitarrer som är så fula Den var ju skitsnygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Nu har mitt Guitar Hero 2 kommit! Ska hämta det snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Nu har mitt Guitar Hero 2 kommit! Ska hämta det snart. Till 360 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Till 360 eller? Nej, till PS2. Jag har lirat hela eftermiddan. Spelade så att det nästan började blöda i nagelbandet. Askul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2007 Nu har jag och en klasskompis (tillfälligt) bytt mitt Guitar Hero 1 mot hans Guitar Hero 2. Mother är superbra (fast jag har bara låst upp två nivåer än sålänge) och träningsläget var underbart för att klara av Mother-solot på hard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Funderade på att beställa den nya "Shredder" gitarren. Men efter att ha läst resencioner så har jag ändrat mig, tydligen så är det något mindre än orginalgitarren. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts