VenoM Skrivet 23 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2008 Hur får jag "paint it black" på GH3? Vad måste jag klara? http://sv.wikipedia.org/wiki/Guitar_Hero_3 Tier 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Satt och spela face-off med en kompis idag. Och när jag spelar med 2ans kontroll så kommer inget ljud. Bara när han spelar med första kontrollen så låter det. Vad kan vara felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 4 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2008 Jag har en fråga ang nya World Tour som kommer snart. Visst kommer man få välja om man vill spela en låt med trummor, gitarr eller sång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Jag har en fråga ang nya World Tour som kommer snart. Visst kommer man få välja om man vill spela en låt med trummor, gitarr eller sång? Japp det kommer man kunna göra. Jag längtar som bara den efter WT! Bara 2 veckor kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Körde WT hemma hos en kompis idag? Jävlar vad kul det var. Lite synd att han bara har gamla gitarrer så solon var mest jobbiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 WOOOOH WORLD TOUR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 World tour är redans skoj faktiskt Min bror köpte hela paketet med trummor, mick o den nya gitarren, trummorna har jag dock lite problem med, har nog inte den rytmen i kroppen att hinna med osv =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Går det att köpa en GH4-gitarr separat? Eller möjligtvis ett bundlepaket med 2 gitarrer, 1 mic och 1 trumkit? Länka gärna till en internetbutik som uppfyller mina önskemål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 *skryt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Köpte Mitt World Tour och så idag så skulle jag köra lite och det första jag gjorde var och gå igenom "New Features" och där prata han om att när man tar long notes så ska man göra nåt på Slidern för att göra en "wah" (?) Hur funkar det och får man mer poäng av o göra så än och whamma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Köpte Mitt World Tour och så idag så skulle jag köra lite och det första jag gjorde var och gå igenom "New Features" och där prata han om att när man tar long notes så ska man göra nåt på Slidern för att göra en "wah" (?) Hur funkar det och får man mer poäng av o göra så än och whamma? Man ska tappa eller dra fingret över slideplattan, och man får inte mer poäng vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Har nu kört igenom 60-65% av spelet på gitarr och har ännu inte kört nån riktigt (jävla) svår låt som Dragonforce. Finns det nån låt som kmr i närheten av Dragonforce när det gäller svårighet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Har nu kört igenom 60-65% av spelet på gitarr och har ännu inte kört nån riktigt (jävla) svår låt som Dragonforce. Finns det nån låt som kmr i närheten av Dragonforce när det gäller svårighet? Det finns rent generellt inom musiken inte mycket som klår Through The Fire and Flames. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Är sugen på att ta och skaffa mig WT vilket skulle bli det första GH jag äger och jag undrar om spelet är så pass bra att man ska lägga ut den summan med pengar på spelet? Tänker i första hand på låtvalen. Jag vill självklart ha alla instrument om jag nu bestämmer mig för att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Har nu kört igenom 60-65% av spelet på gitarr och har ännu inte kört nån riktigt (jävla) svår låt som Dragonforce. Finns det nån låt som kmr i närheten av Dragonforce när det gäller svårighet? Tydligen ska denna vara svår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 (redigerad) Tydligen ska denna vara svår! Finally a challange. Btw, är det nån som vet hur man tar långa noter på trummor? Edit: Uhm Den såg ju lätt ut.... Nu jävlar har jag nånting och jobba mot.. Thx m8 Redigerad 30 november, 2008 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Finally a challange. Btw, är det nån som vet hur man tar långa noter på trummor? När det kommer en lång not på trummor så trumma på den färgen, snabbt så fortsätter den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Tydligen ska denna vara svår! Åh, fan va dryg den såg ut att vara, hatar sånna där låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Gaah, bara ~70 poäng kvar till förstaplatsen på Monsoon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Gaah, bara ~70 poäng kvar till förstaplatsen på Monsoon. Wah, den låten är fedt dålig Förstår inte varför dom har sådan musik i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts