kattälskaren Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 har 16st FC´s på gh3 expert atm, och har 5-starrat Cult of personality och Raining blood CoP är ju skitsvår att 5-starra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 (redigerad) Födelsedag=$$$ Imorn ska jag nog ta och köpa GH3 till PS2an. Redigerad 28 maj, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 har 16st FC´s på gh3 expert atm, och har 5-starrat Cult of personality och Raining blood Äh, CoP är ju inge' svår att 5 starra. Raining Blood däremot, är en annan femma (skratta!). Den enda tre-stjärnan jag har kvar i karriären på Expert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Jag tycker att Rock's the 80's är ett väldigt underskattat spel. Finns en helt det bra låtar, och att spela Wrathchild på högsta volym är en underbar upplevelse Btw, finns den någon här,precis som jag, spelar med ett riktigt plektrum? Förstärker spelkänslan mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Jag tycker att Rock's the 80's är ett väldigt underskattat spel. Finns en helt det bra låtar, och att spela Wrathchild på högsta volym är en underbar upplevelse Btw, finns den någon här,precis som jag, spelar med ett riktigt plektrum? Förstärker spelkänslan mycket. men..det går ju inte att alt-strumma med ett plektrum ? tycker förövrigt att det finns massa bra/roliga låtar på 80´s, Round and Round och Electric Eye bla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Btw, finns den någon här,precis som jag, spelar med ett riktigt plektrum? Förstärker spelkänslan mycket. Det finns en anledning till att du är kvar på medium! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Jag tycker att Rock's the 80's är ett väldigt underskattat spel. Finns en helt det bra låtar, och att spela Wrathchild på högsta volym är en underbar upplevelse Btw, finns den någon här,precis som jag, spelar med ett riktigt plektrum? Förstärker spelkänslan mycket. Testade det då och då på Medium, men sen går det inte. Jag håller dock tummen och pekfingret som om jag håller i ett plektrum, men jag "slår" med nageln på pekfingret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 När jag står är det plektrum som gäller, men när jag sitter är det bekvämare att bara köra med tummen. @DrStupid: Nja, det beror nog mest på att jag har svårt att vänja mig vid att flytta på handen när jag ska nå den oranga knappen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 2 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2008 (redigerad) Jag läste nyss detta Metallica Guitar Hero Jag orkar inte skriva upp själv, så jag ger ut en länk. Jobbat kväll, gonatt. Edit: fel länk. Redigerad 2 juni, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Iamchris4life sätter 100% på TTFAF: http://youtube.com/watch?v=S5GpRJItqjw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Iamchris4life sätter 100% på TTFAF: http://youtube.com/watch?v=S5GpRJItqjw ...Wow... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Guitar Hero: Aerosmith är inte samma som World Tour, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Guitar Hero: Aerosmith är inte samma som World Tour, va? Nepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Nepp. Finns det något datum på när World Tour kommer? Kommer det ens i 2008 eller blir det 2009? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 Finns det något datum på när World Tour kommer? Kommer det ens i 2008 eller blir det 2009? 27 oktober 2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2008 27 oktober 2008. Oh, okay. Då köper jag Aerosmith ändå. Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2008 (redigerad) Ny låt som är gratis finns att ladda ner! Redigerad 5 juni, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tryd3r Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Ny låt som är gratis finns att ladda ner! Japp men bara på ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2008 Någon som vet hur jag ska göra för att få "Strum Up" knappen till Enter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 8 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2008 Någon som vet hur jag ska göra för att få "Strum Up" knappen till Enter? går inte, typ enda knappen som inte går att använda som strum-knapp. ..eller så köper du spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts