Jump to content

Guitar Hero


R2D2
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 887
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dom är inte licensierade av Gibson längre så det är mycket möjligt att det är en ny gitarrdesign

Jopp, det skall tydligen vara en ny modell. För mig spelar det ingen större roll dock. :P

Edit: Nice med cymbaler på trummorna med annars var dom extremt fula. Vill ha minst fyra pads.

Dem är iaf snyggare än Rock Bands trummor,

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej dom valde bara att ha det namnet för att det låter coolt. :P

"The game will focus primarily on the top-selling American rock band Aerosmith. The soundtrack will be composed of songs performed by Aerosmith or bands otherwise related to Aerosmith."

Så nej, inte endast Aerosmith låtar, även olika band som är relaterad Aerosmith, men det finns även fåtal låtar som är med i spelet utan att ens vara relaterat till Aerosmith.

Och vad jag har hört så ska varje Encore vara en Aerosmith låt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag och min polare har tandemspelat guitar hero sen det kom ut, iaf 1, 2 och 80s (80s var på tok för lätt förutom den sista, larviga låten).

det var när 3an kom som det blev lite kaka på kaka.

för att inte snacka om alla nya som kommer. har dock inte testat rockband, men all utrustning känns jobbig.

Redigerad av 7.62 hiberNative
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena, jag har spelat GH sen 2:an kom och spelar fortfarande väldigt mycket, ni kan fråga mig lite grejor om GH såsom tips/tricks och andra grejor som rör spelen om ni vill. Jag är medlem på Scorehero vilket är en väldigt bra sida om du gillar GH, så testa den om du inte redan gjort det:) Jag har själv fått 5-stjärnor på alla låtar och har 30FC:s på GH3 (FC=Full Combo d.v.s du sätter alla noter utan att missa nånting).

Om ni vill spela på Xbox-live adda mig Tryd3r:D

BTW 3/5 av GH:Aerosmith kommer vara Aerosmith

Annat band

Annat band

AS

AS

AS

:confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjena, jag har spelat GH sen 2:an kom och spelar fortfarande väldigt mycket, ni kan fråga mig lite grejor om GH såsom tips/tricks och andra grejor som rör spelen om ni vill. Jag är medlem på Scorehero vilket är en väldigt bra sida om du gillar GH, så testa den om du inte redan gjort det:) Jag har själv fått 5-stjärnor på alla låtar och har 30FC:s på GH3 (FC=Full Combo d.v.s du sätter alla noter utan att missa nånting).

Om ni vill spela på Xbox-live adda mig Tryd3r:D

BTW 3/5 av GH:Aerosmith kommer vara Aerosmith

Annat band

Annat band

AS

AS

AS

:rolleyes:

Här skryter vi. (w00t)

Redigerad av kattälskaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...