Valle-Ball Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Ingen ny gitarrdesign hoppas jag? Dom är inte licensierade av Gibson längre så det är mycket möjligt att det är en ny gitarrdesign Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 (redigerad) Dom är inte licensierade av Gibson längre så det är mycket möjligt att det är en ny gitarrdesign Jopp, det skall tydligen vara en ny modell. För mig spelar det ingen större roll dock. Edit: Nice med cymbaler på trummorna med annars var dom extremt fula. Vill ha minst fyra pads. Dem är iaf snyggare än Rock Bands trummor, http://img254.imageshack.us/img254/1586/rockbanddrumkit735533al0.gif Redigerad 22 maj, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Dem är iaf snyggare än Rock Bands trummor, Nja, jag tycker de ska ha cymbaler och fyra pads. Det hade varit mycket snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Nja, jag tycker de ska ha cymbaler och fyra pads. Det hade varit mycket snyggare. Sant, men tyvärr så är det onödigt att ha fyra pads, och sedan cymbaler, då du inte behöver så många 'knappar'. Men jag håller med dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2008 Nej dom valde bara att ha det namnet för att det låter coolt. "The game will focus primarily on the top-selling American rock band Aerosmith. The soundtrack will be composed of songs performed by Aerosmith or bands otherwise related to Aerosmith." Så nej, inte endast Aerosmith låtar, även olika band som är relaterad Aerosmith, men det finns även fåtal låtar som är med i spelet utan att ens vara relaterat till Aerosmith. Och vad jag har hört så ska varje Encore vara en Aerosmith låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 nåt om GH:A två tredjedelar av songlisten ska vara Aeroshit låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Aerosmith är inte så bra. Tror spelet kommer bli den största floppen i GH's historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) jag och min polare har tandemspelat guitar hero sen det kom ut, iaf 1, 2 och 80s (80s var på tok för lätt förutom den sista, larviga låten). det var när 3an kom som det blev lite kaka på kaka. för att inte snacka om alla nya som kommer. har dock inte testat rockband, men all utrustning känns jobbig. Redigerad 24 maj, 2008 av 7.62 hiberNative Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) två tredjedelar av songlisten ska vara Aeroshit låtar Jojo, precis, det har jag också hört. FAST, alla låtar med Aerosmith är inte dåliga. Redigerad 24 maj, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 FAST, alla låtar med Aerosmith är inte dåliga. Gillar Love In An Elevator och Jaded. Men köper inte ett GH för nästan bara Aerosmith låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
7.62 hiberNative Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Gillar Love In An Elevator och Jaded. Men köper inte ett GH för nästan bara Aerosmith låtar. glöm inte pink, lätt den bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tryd3r Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Tjena, jag har spelat GH sen 2:an kom och spelar fortfarande väldigt mycket, ni kan fråga mig lite grejor om GH såsom tips/tricks och andra grejor som rör spelen om ni vill. Jag är medlem på Scorehero vilket är en väldigt bra sida om du gillar GH, så testa den om du inte redan gjort det:) Jag har själv fått 5-stjärnor på alla låtar och har 30FC:s på GH3 (FC=Full Combo d.v.s du sätter alla noter utan att missa nånting). Om ni vill spela på Xbox-live adda mig Tryd3r:D BTW 3/5 av GH:Aerosmith kommer vara Aerosmith Annat band Annat band AS AS AS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 (redigerad) Tjena, jag har spelat GH sen 2:an kom och spelar fortfarande väldigt mycket, ni kan fråga mig lite grejor om GH såsom tips/tricks och andra grejor som rör spelen om ni vill. Jag är medlem på Scorehero vilket är en väldigt bra sida om du gillar GH, så testa den om du inte redan gjort det:) Jag har själv fått 5-stjärnor på alla låtar och har 30FC:s på GH3 (FC=Full Combo d.v.s du sätter alla noter utan att missa nånting). Om ni vill spela på Xbox-live adda mig Tryd3r:D BTW 3/5 av GH:Aerosmith kommer vara Aerosmith Annat band Annat band AS AS AS Här skryter vi. Redigerad 24 maj, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 har 30FC:s på GH3 (FC=Full Combo d.v.s du sätter alla noter utan att missa nånting). Är ju inte så svårt på easy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tryd3r Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 Hehe förlåt glömde skriva nåt i stil med vill inte skryta men... Nä jag spelar på expert:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag klarar inte mer än Hard . Men så har jag ju bara 80's. Vilket jag älskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag sätter hela solot på Reptilia på Expert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Jag sätter hela solot på Reptilia på Expert. Mhm, jag tar hela Metal Health 100% på Medium (Jag är stolt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 26 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2008 Sätter hela Ziggy Stardust på Expert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 har 16st FC´s på gh3 expert atm, och har 5-starrat Cult of personality och Raining blood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts