Renard Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) Sorry för dubbelpost, men är det bara jag som får ont i handleden efter ett tag med GH? Eller är det vanligt i början eller? Det är fret-handens handled jag får ont i. Och så en annan sak! Enligt Wikipedia så är vissa låtar "Encore" hur låser man upp dessa? Tex 18 and Life finns inte med i spellistan i spelet, men det gör den på Wikipedia. Redigerad 26 februari, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Klara det antal låtar per ställe på medium eller högre för att få en encore. Brukar vara 3/4 på medium, så när du har kört klart den tredje låten på det stället du är på så kommer publiken vilja ha en Encore, i vilket du kommer för köra en ny låt som om du klarar vinner och kan sedan nås i quickplay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Aha! Så ingen encore på easy då? Jaja, jag blir bättre och bättre för varje gång jag kör. Men det här med handleden då? Är det normalt? Eller håller jag gitarren fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Aha! Så ingen encore på easy då? Jaja, jag blir bättre och bättre för varje gång jag kör. Men det här med handleden då? Är det normalt? Eller håller jag gitarren fel? Menar du att du får ont i handleden på easy? Då kommer den fan lossna på medium! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Aha! Så ingen encore på easy då? Jaja, jag blir bättre och bättre för varje gång jag kör. Men det här med handleden då? Är det normalt? Eller håller jag gitarren fel? [youtube-old]9tti6T-c2EE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 [youtube-old]9tti6T-c2EE[/youtube-old] Den är ju knappt svår iofs. Jag får ca 96%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Men det här med handleden då? Är det normalt? Eller håller jag gitarren fel? Troligtvis så pressar du hela handen för hårt mot halsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Sorry för dubbelpost, men är det bara jag som får ont i handleden efter ett tag med GH? Eller är det vanligt i början eller? Det är fret-handens handled jag får ont i. Och så en annan sak! Enligt Wikipedia så är vissa låtar "Encore" hur låser man upp dessa? Tex 18 and Life finns inte med i spellistan i spelet, men det gör den på Wikipedia. Jo, jag får med ont i handleden, fast har bara kört tre gånger. Aha! Så ingen encore på easy då? Jaja, jag blir bättre och bättre för varje gång jag kör. Men det här med handleden då? Är det normalt? Eller håller jag gitarren fel? Jo, det är encore på easy med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Jo, det är encore på easy med. Inte på GH II. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Någon som har något tips till det snabba i solot i Ziggy Stardust? Sitter med frets on fire (inget träningsläge) så det är ju lite surt att köra samma låt om och om igen när jag klarar hela resten av låten utan en miss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Inte på GH II. Aha okej, jag snackar om trean ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Någon som har något tips till det snabba i solot i Ziggy Stardust? Sitter med frets on fire (inget träningsläge) så det är ju lite surt att köra samma låt om och om igen när jag klarar hela resten av låten utan en miss. Du får väl öva, tror inte det finns nåt magiskt trix för att klara ett solo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Hehe, jag får mindre och mindre ont i handleden ju mer jag kör. Så var det med den saken . Ska lätt skaffa GH2 med. Är ett fan efter bara tre dagar med spelet. När kommer GH Aerosmith till Sverigt btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Hehe, jag får mindre och mindre ont i handleden ju mer jag kör. Så var det med den saken . Ska lätt skaffa GH2 med. Är ett fan efter bara tre dagar med spelet. När kommer GH Aerosmith till Sverigt btw? Google snälla.. Release date June 29, 2008 GH3 släpptes drygt en månad senare i Europa än i USA. Så runt Juni-Juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Kommer GH:Aerosmith bara handla om bandet Aerosmith? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 28 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2008 Kommer GH:Aerosmith bara handla om bandet Aerosmith? Nej dom valde bara att ha det namnet för att det låter coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2008 Finns det någon PS3-spelare som vill spela online inom en snar framtid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 *Bump* Som ni kanske redan vet så kommer den 'fjärde' delen (Aerosmith, rock the 80's inte inräknat) i Guitar Hero serien ut i höst. Guitar Hero: World Tour. Lite nya saker vi har fått reda på är; - Man nu kan skapa sin egen karaktär, även sina instrument, skivomslag och bandlogga - Göra en egen/göra om en gitarr - Trummor och mikrofon - Inspelningsstudio som man kan skapa sin egen musik i, för att sedan dela med sig online om man så önskar. - Nytt multiplayerspel, 8 pers i så kallat 'Battle of the Bands' Det finns nog mer, jag kanske tillochmed har missat något. =P Dem säger att GH: World Tour kommer att ha den största 'setlistan' hitills i ett spel som Guitar Hero och dylikt. Det kommer att finnas klassiska, rock, modern rock-band , så som Van Halen, Linkin Park, The Eagles, Sublime med fler... Källa: Scrawlfx --- Jag orkar inte skriva mer, men detta är några av de mest intressanta nyheterna i mitt tycke. Vad tycker ni, Rock Band eller Guitar Hero: World Tour? Min vote står för Guitar Hero: World Tour. Skall även utsäkta om detta redan finns någonstans på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 (redigerad) *Bump* Som ni kanske redan vet så kommer den 'fjärde' delen (Aerosmith, rock the 80's inte inräknat) i Guitar Hero serien ut i höst. Guitar Hero: World Tour. Lite nya saker vi har fått reda på är; - Man nu kan skapa sin egen karaktär, även sina instrument, skivomslag och bandlogga - Göra en egen/göra om en gitarr - Trummor och mikrofon - Inspelningsstudio som man kan skapa sin egen musik i, för att sedan dela med sig online om man så önskar. - Nytt multiplayerspel, 8 pers i så kallat 'Battle of the Bands' Det finns nog mer, jag kanske tillochmed har missat något. =P Dem säger att GH: World Tour kommer att ha den största 'setlistan' hitills i ett spel som Guitar Hero och dylikt. Det kommer att finnas klassiska, rock, modern rock-band , så som Van Halen, Linkin Park, The Eagles, Sublime med fler... Källa: Scrawlfx --- Jag orkar inte skriva mer, men detta är några av de mest intressanta nyheterna i mitt tycke. Vad tycker ni, Rock Band eller Guitar Hero: World Tour? Min vote står för Guitar Hero: World Tour. Skall även utsäkta om detta redan finns någonstans på forumet. Guitar Hero: World Tour! Verkar bli hur grymt som helst! Edit: Nice med cymbaler på trummorna med annars var dom extremt fula. Vill ha minst fyra pads. Redigerad 22 maj, 2008 av Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 Ingen ny gitarrdesign hoppas jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts