Jump to content

Guitar Hero


R2D2
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 887
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag skaffade Guitar Hero III igår, till 360.

Det är riktigt skoj, fast inte lika skojiga låtar som i demot (en del är bättre, men de flesta sämre ;))

Har ni några tips för någon som typ sitter på Easy?

...försöker lite smått på medium. Det var mycket lättare med vanlig handkontroll, då kunde jag köra på hard utan större problem.

Sedan undrar jag om någon kan lista all "menumusic" i spelet, finns en riktigt bra låt där som jag inte hittade i karriären.

*Grand Phail på Dragonforce på Medium*

Edit: Klarade Co-Op Career nyss. Sista låten man spelade var en av dom bra låtarna i menyn.

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Tjenixen! Nu är det så att jag precis skaffat GH: 80's men inte hunnit prova det än. Har dock läst att det inte är lika bra som GH2 pga att inget nytt tillkommit. Men jag har aldrig kört GH2 eller något annat GH för den delen heller så jag kanske kommer tycka att spelet är mkt bättre än vad recensenterna säger? Om ni undrar varför jag inte bara kör spelet istället så är det för att jag måste plöja igenom GTA 3 först :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjenixen! Nu är det så att jag precis skaffat GH: 80's men inte hunnit prova det än. Har dock läst att det inte är lika bra som GH2 pga att inget nytt tillkommit. Men jag har aldrig kört GH2 eller något annat GH för den delen heller så jag kanske kommer tycka att spelet är mkt bättre än vad recensenterna säger? Om ni undrar varför jag inte bara kör spelet istället så är det för att jag måste plöja igenom GTA 3 först :naughty:

80's är bra. Finns ett par sköna låtar.

Dock finns det inga låtar du kan låsa upp, och det är mindre spelare/gitarrer att köpa och så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, tack så mycket.

Någon som har nått bra tips till var man börjar som nybörjare? Ska man börja i practise mode kanske? Öva upp sig på varje låt innan man kör gigget?

GH måste vara ett av dom lättaste spelen att lära sig, men som är svårt att bemästra.

Jag körde en låt på easy, vilket var för lätt för mig. Gick direkt till medium, och sedan vidare till hard.. Har svårt för alla 5 knappar än. Mitt enda tips är att lira, kör gärna quickplay på alla låtar så du vet hur dom går.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...