Mark Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Tack, men karriär läget förblir som vanligt eller? Jadå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 (redigerad) Jag skaffade Guitar Hero III igår, till 360. Det är riktigt skoj, fast inte lika skojiga låtar som i demot (en del är bättre, men de flesta sämre ) Har ni några tips för någon som typ sitter på Easy? ...försöker lite smått på medium. Det var mycket lättare med vanlig handkontroll, då kunde jag köra på hard utan större problem. Sedan undrar jag om någon kan lista all "menumusic" i spelet, finns en riktigt bra låt där som jag inte hittade i karriären. *Grand Phail på Dragonforce på Medium* Edit: Klarade Co-Op Career nyss. Sista låten man spelade var en av dom bra låtarna i menyn. Redigerad 2 februari, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Funderar på att köpa Guitar Hero 3 till Playstation 3 nu i veckan. Är det någon som vet om PS3 gitarren fungerar till PC? Skulle vara rätt najs å ha till Frets on Fire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Funderar på att köpa Guitar Hero 3 till Playstation 3 nu i veckan. Är det någon som vet om PS3 gitarren fungerar till PC? Skulle vara rätt najs å ha till Frets on Fire. 360 gitarren fungerar till PC iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Jag tror att det går att använda PS3 gitarren fungerar till PC om man köper en speciell addapter, vilket inte krävs med xbox gitarren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Hur fixar man ihop 360-gitarren med PC då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Hur fixar man ihop 360-gitarren med PC då? USB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 (redigerad) No shit, det är den gamla ja. Han menar nog Les Paulen, vilken är trådlös Redigerad 3 februari, 2008 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 No shit, det är den gamla ja. Han menar nog Les Paulen, vilken är trådlös Precis... snackar om den trådlösa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Går att köra med den trådlösa 360-gitarren, fast det krävs en adapter som tar emot signalerna (samma som används till trådlösa 360-handkontroller), men den trådlösa till ps3 funkar inte, inte ens fof stödjer den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Tjenixen! Nu är det så att jag precis skaffat GH: 80's men inte hunnit prova det än. Har dock läst att det inte är lika bra som GH2 pga att inget nytt tillkommit. Men jag har aldrig kört GH2 eller något annat GH för den delen heller så jag kanske kommer tycka att spelet är mkt bättre än vad recensenterna säger? Om ni undrar varför jag inte bara kör spelet istället så är det för att jag måste plöja igenom GTA 3 först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Tjenixen! Nu är det så att jag precis skaffat GH: 80's men inte hunnit prova det än. Har dock läst att det inte är lika bra som GH2 pga att inget nytt tillkommit. Men jag har aldrig kört GH2 eller något annat GH för den delen heller så jag kanske kommer tycka att spelet är mkt bättre än vad recensenterna säger? Om ni undrar varför jag inte bara kör spelet istället så är det för att jag måste plöja igenom GTA 3 först 80's är bra. Finns ett par sköna låtar. Dock finns det inga låtar du kan låsa upp, och det är mindre spelare/gitarrer att köpa och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Ok . Men varför finns inte Store på Easy difficulty? Är det värt att börja spela på Medium bara för att få affären? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Ok . Men varför finns inte Store på Easy difficulty? Är det värt att börja spela på Medium bara för att få affären? Som sagt, man kan inte köpa några nya låtar så affären är värdelös. Gitarrer och karaktärer kan allt vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Ok, tack så mycket. Någon som har nått bra tips till var man börjar som nybörjare? Ska man börja i practise mode kanske? Öva upp sig på varje låt innan man kör gigget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Ok, tack så mycket. Någon som har nått bra tips till var man börjar som nybörjare? Ska man börja i practise mode kanske? Öva upp sig på varje låt innan man kör gigget? GH måste vara ett av dom lättaste spelen att lära sig, men som är svårt att bemästra. Jag körde en låt på easy, vilket var för lätt för mig. Gick direkt till medium, och sedan vidare till hard.. Har svårt för alla 5 knappar än. Mitt enda tips är att lira, kör gärna quickplay på alla låtar så du vet hur dom går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Tack för tredje gången . Har inga andra frågor just nu, eller jo föresten . Går det att köra alla andra GH spel med 80's gitarren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Tack för tredje gången . Har inga andra frågor just nu, eller jo föresten . Går det att köra alla andra GH spel med 80's gitarren? Tror 80's har samma som GH2, så dom 2 funkar med den iaf. Antar att ettan funkar också, vet inte om GH3 funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Ok, jag tänkte att det är ju olika modeller av Gibson till de olika spelen, så kanske min 80's gitarr var specialtillverkad både på utsidan och insidan för just 80's. Men så kanske det inte är då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts