Boomer Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Jag fattar inte Nu använder båda lika många. Lika störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Nu använder båda lika många. Lika störande. Men alla hans xD xD Och =D xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Jag fattar inte Exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Vet inte om det hära har postats tidigare men jag lägger upp den nu. Har googlat lite och då hittade jag en sida där dom förklarade hur man kan lägga in egna låtar in på GH3 PC. Har inte själv testat det än för det verkar va lite kompliserat Men ni kanske löser det på 0.01 sekund eller så. KlickA HäR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jesper93 Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 (redigerad) Ni som har mött Djävulen i Guitar Hero Kan lyssna på låten här xD den äger xD http://youtube.com/watch?v=CpS1WfyKKiM Låten Heter The Devil Wants Down To gregoria xD Redigerad 10 januari, 2008 av jesper93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Ni som har mött Djävulen i Guitar Hero Kan lyssna på låten här xD den äger xD http://youtube.com/watch?v=CpS1WfyKKiM Låten Heter The Devil Wants Down To gregoria xD Jaha. Trodde den hette The Devil went down to Georgia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jesper93 Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Jaha. Trodde den hette The Devil went down to Georgia. ja det kanske den heter men man kan la skriva fel ibland eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 ja det kanske den heter men man kan la skriva fel ibland eller Nej. Dödsstraff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2008 (redigerad) Äntligen! Jag har lyckas med att kalibrera ett lagg som är spelbart! Resultatet lät inte vänta då jag klarade en hard-låt på första försöket helt plötsligt, för att sedan sätta 97% på nästkommande låt, nu jävlar! Redigerad 12 januari, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Så, idag spelade jag Guitar Hero för första gången i skolan. Guitar Hero 2 men vafan. Det var roligt. Väldigt roligt. Inget man blir trött på i första taget precis. Synd att jag ska byta in mitt PS2 annars hade jag köpt GH2 till PS2:an. Spelet får iaf mitt tummen upp. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Jag har en GH-kopia på mobilen. Det är skitskoj, polyfoniska låtar. Jag kickar arsle på Banquet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Jag har en GH-kopia på mobilen. Det är skitskoj, polyfoniska låtar. Jag kickar arsle på Banquet. Haha, hur fungerar det då? Det kan bara vara att man trycker på rätt knapp vid rätt tillfälle? Inget hålla in 1 och tryck på fem för att "slå på strängarna"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Jag har en GH-kopia på mobilen. Det är skitskoj, polyfoniska låtar. Jag kickar arsle på Banquet. Det heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Det heter? Öh, typ Guitar Hero Mobile ? Till och med jag kunde gissa det Mer Info... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 (redigerad) Haha, hur fungerar det då? Det kan bara vara att man trycker på rätt knapp vid rätt tillfälle? Inget hålla in 1 och tryck på fem för att "slå på strängarna"? Nej, du bara trycker vid rätt tillfälle. Sen finns det ju noter där man ska hålla inne ett tag, men... det var inte det du menade med det sista stycket, antar jag. Roligt om man hade kunnat spela mp3-låtarna man har på mobilen. iweX Mitt heter 'Guitar Legend'. Ska försöka hitta det officiella sen. Redigerad 15 januari, 2008 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2008 Nej, du bara trycker vid rätt tillfälle. Sen finns det ju noter där man ska hålla inne ett tag, men... det var inte det du menade med det sista stycket, antar jag. Roligt om man hade kunnat spela mp3-låtarna man har på mobilen. Ah okej, nej det var inte det jag menade med det sista. Utan som på gitarren att man håller in en eller två knappar och slår på en för att "Slå på strängarna". Min fråga var ju om det var "tryck på rätt knapp vid rätt tillfälle" eller att man håller in ett par knappar och använder en som strumknapp. Så du svarade helt rätt. Hmm, det kan kanske vara något för mig, mobilen är mitt bästa tidsfördriv på en del raster, och efter att ha klarat Gravity Defied 124234 gånger så är det inte lika kul längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 http://www.speedyshare.com/845872321.html varse. funkar på dom flesta mobiler med java. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 (redigerad) <a href="http://www.speedyshare.com/845872321.html" target="_blank">http://www.speedyshare.com/845872321.html</a> varse. funkar på dom flesta mobiler med java. Var i mobilen ska man lägga den? Edit: Fick det att funka, men min skärm var för liten eller nått så jag såg bara 3, 4, 5 i spelet Redigerad 16 januari, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 Ooooh Right! Klarade Rock you like a hurricane på svårast på Guitar Legend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 16 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2008 finns det något fusk till gh3 så att man tar alla noter atomatiskt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts