Jump to content

Guitar Hero


R2D2
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 887
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha, hur fungerar det då? Det kan bara vara att man trycker på rätt knapp vid rätt tillfälle? Inget hålla in 1 och tryck på fem för att "slå på strängarna"?

Nej, du bara trycker vid rätt tillfälle. Sen finns det ju noter där man ska hålla inne ett tag, men... det var inte det du menade med det sista stycket, antar jag.

Roligt om man hade kunnat spela mp3-låtarna man har på mobilen. :)

iweX Mitt heter 'Guitar Legend'. Ska försöka hitta det officiella sen.

Redigerad av KvaddadPadda
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, du bara trycker vid rätt tillfälle. Sen finns det ju noter där man ska hålla inne ett tag, men... det var inte det du menade med det sista stycket, antar jag.

Roligt om man hade kunnat spela mp3-låtarna man har på mobilen. :)

Ah okej, nej det var inte det jag menade med det sista. Utan som på gitarren att man håller in en eller två knappar och slår på en för att "Slå på strängarna".

Min fråga var ju om det var "tryck på rätt knapp vid rätt tillfälle" eller att man håller in ett par knappar och använder en som strumknapp.

Så du svarade helt rätt. Hmm, det kan kanske vara något för mig, mobilen är mitt bästa tidsfördriv på en del raster, och efter att ha klarat Gravity Defied 124234 gånger så är det inte lika kul längre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var i mobilen ska man lägga den?:innocent:

Edit: Fick det att funka, men min skärm var för liten eller nått så jag såg bara 3, 4, 5 i spelet :)

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...