kattälskaren Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Introt till Through the fire and flames är ju lätt när man tvåhandstappar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Introt till Through the fire and flames är ju lätt när man tvåhandstappar det. såg nån jävla guide till det på tuben så sitter i training mode med låten på "slowest" och nöter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 (redigerad) Fan vad mycket konstigare spelet känns med HD-TV, det känns som man ska trycka vid ett helt annat tillfälle för att lyckas träffa tonen. Att det sedan blir olika värden varenda jävla gång man kalibrerar lagget känns ju inte mycket säkrare. Redigerad 31 december, 2007 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Fan vad mycket konstigare spelet känns med HD-TV, det känns som man ska trycka vid ett helt annat tillfälle för att lyckas träffa tonen. Att det sedan blir olika värden varenda jävla gång man kalibrerar lagget känns ju inte mycket säkrare. När jag bytte dator i höstas tog det en månad att bli bra på Frets igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 När jag bytte dator i höstas tog det en månad att bli bra på Frets igen. Haha, då har jag en månads träning framför mig då. Jag tog med mig en gitarr till mina kusiner igår, vi lirade battle på GH III, fan vad kul det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Klarade en låt på Expert! Slowride Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Hade lite problem med Infernal [nånting] på The Metal... på easy :/ (Med handkontroll då) Surfade snabbt in på Youtube och hittade nån som fick 100% på expert på den låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 (redigerad) Satan i helvete vad svår Knights of Cydonia är med tangentbord på Hard. Går fanimej inte att trycka knapparna så snabbt och även fast man lägger starpower rätt så för man kuk mot slutet när det är 200 orange-blå-gul/blå-gul-röd/gul-röd-blå. Btw någon som vet hur man kan modda så man kan använda enter som pick i Guitar hero 3? Störigt som fan att behöva använda shift. Redigerad 2 januari, 2008 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Jag vill ha FoF kontroller till Gh3 jag. Verkar inte gå att lösa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Jag vill ha FoF kontroller till Gh3 jag. Verkar inte gå att lösa Du kan ju ändra allt utom pick till vad det är som default i FoF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Du kan ju ändra allt utom pick till vad det är som default i FoF. Vadfan... måste vara jag som är värdelös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 (redigerad) Redigerad 8 januari, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Hur lång tid har det tagit för dig att bli så bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Någon som kan förklara vad som står på bilden? Den funkar inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2008 Hur lång tid har det tagit för dig att bli så bra? Ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Ett år. Obs! Man måste vara minderårig och gilla katter. Lägg till ett år till för en vanlig person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jesper93 Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 jag har det spelet xD xD min Favorit gubbe är Tom morello =D xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 jag har det spelet xD xD min Favorit gubbe är Tom morello =D xD Du använder för mycket simleys om du frågar mig Sen så suger Tom Morello. SLASH FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Du använder för mycket simleys om du frågar mig Sen så suger Tom Morello. SLASH FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 9 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2008 Jag fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts